1 Laatst bewerkt door Bianca1969 (15-08-2015 15:18)

Onderwerp: Driemaal is scheepsrecht....

Al eerder maakte ik geboorte cupcakes voor hetzelfde kereltje. Vandaag heeft hij zijn eerste feestje en zijn moeder wilde eerst een geboortetaartje, maar koos toch weer voor cupcakes, omdat ze zo lekker zijn. En meteen plaatste ze een bestelling voor over 2 weken....daar kun je dan toch geen nee tegen zeggen :)
Het was gisteren erg warm, dus het was wel een beetje lastig om mooie toeven te spuiten. Ben zelf daarom wat minder tevreden. Volgende keer bij zo'n weer het opspuiten maar gefaseerd doen, zodat de crème tussendoor in de koeling gelegd kan worden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-MANO6QLP.jpg
En mijn zoontje van 10, wilde na het succesverhaal van mijn dochter (zie hier en even naar beneden scrollen) ook wel eens wat maken, dus wat extra cupcakes gebakken zodat hij ook kon decoreren.
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-6A3YRP43.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Driemaal is scheepsrecht....

Wat een prachtige cupcakes. En die van je zoontje ook. :)

3

Leuke cupcakes! En ze zullen wel lekker zijn ja...wou dat ik m kon proeven ;)!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

nou ik vind ze weer heel erg mooi en lief en je toeven zijn heel erg netjes :thumb:

de cc van je zoon zijn geweldig  hij kan het prima :thumb:  :thumb:

5

Dank voor de reacties. Altijd leuk. Heb helaas de opdracht voor over 2 weken niet kunnen aannemen (heb dus toch nee moeten zeggen, wat me erg zwaar viel). Gelukkig had ze begrip.
En vandaag stuurde ze me een app-je of ik eind september cupcakes wil maken voor de verjaardag van haar vriend. En gelukkig kon ik daar wel ja op zeggen. Ik was gelijk gerustgesteld.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Bianca1969 schreef:

Dank voor de reacties. Altijd leuk. Heb helaas de opdracht voor over 2 weken niet kunnen aannemen (heb dus toch nee moeten zeggen, wat me erg zwaar viel). Gelukkig had ze begrip.
En vandaag stuurde ze me een app-je of ik eind september cupcakes wil maken voor de verjaardag van haar vriend. En gelukkig kon ik daar wel ja op zeggen. Ik was gelijk gerustgesteld.

ja dat snap ik dat gevoel en wat ontzettend leuk dat ze je voor deze keer weer vraagt, ik kijk er naar uit zal wel weer mooi worden!!! :thumb:

Veel plezier met de opdracht :)

7

Wat leuk dat ze zoveel bij je besteld zeg! Mooie CC hoor, niets te zien van de warmte waar je last van had.