1 Laatst bewerkt door Tom Poes (11-08-2015 19:45)

Onderwerp: Nog een paar taarten van de laatste tijd!

Poosje niet aan posten toegekomen, maar hieronder nog een aantal taarten die ik het posten waard vind.
Merken jullie ook dat naarmate je meer taarten maakt er af en toe ook taarten bij zitten waar je nou eigenlijk zelf niet warm of koud van wordt...? De ontvangers zijn er hartstikke blij mee en vinden 'm fantastisch maar voor jou is het 'm niet echt. Soms zet ik 'm dan niet eens op de foto :s. Maar ja, wat geeft het, je kunt ook niet bij iedere taart staan te dansen en springen in de kamer.

Hier werd ik wel blij van:

http://s10.postimg.org/hin9g6zw5/IMG_3811.jpg

http://s10.postimg.org/mq8cknghh/IMG_3845.jpg

http://s10.postimg.org/3mf14b3n9/IMG_3867.jpg
http://s7.postimg.org/if0sm42k7/IMG_3851.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2 Laatst bewerkt door LaLuub (12-08-2015 07:49)

Re: Nog een paar taarten van de laatste tijd!

Mooie taarten! Vooral je drakentaart vind ik geweldig!!  :thumb:  :thumb:

(Hoort eigenlijk wel bij de 3D taarten ;) )

3

Wat een prachtige parade!
Ik herken wel wat je schrijft, heb nu weer een opdracht voor een Cars taart. Leuk hoor, maar daar heb ik er al tig van gemaakt. Dan vind ik een thema of idee wat ik nog niet (zo vaak) gedaan heb leuker!

.. Want taart kan altijd!!

4

Wat een mooie taarten!!! Die mario is zo leuk, wat een details. Je uiltjes zijn top, wat een leuk idee. Drakentaart is ook echt wauw..super gaaf!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Wat een prachtige parade!
Ik herken wel wat je schrijft, heb nu weer een opdracht voor een Cars taart. Leuk hoor, maar daar heb ik er al tig van gemaakt. Dan vind ik een thema of idee wat ik nog niet (zo vaak) gedaan heb leuker!

.. Want taart kan altijd!!

6

Wat een mooie parade.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Heel mooi!!

groetjes Wilma

8

Prachtige taarten!!!!

9

nou ik ga hier wel van springen hoor, echt wat een ontzettend mooie taarten en alles zo mooi geboetseerd, ik snap echt dat de ontvangers hier heel erg blij van worden :thumb:

10

Mooie taarten.
De grappige Mario is geloof ik mijn favoiet.
En leuk dat kasteeltje bij de Frozentaart. Ook mooi dat de kleur van de rok van het meisje hetzelfde is als de taart.

11

Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier wel blij van wordt! Wat een leuke parade

12

Baklataart schreef:

nou ik ga hier wel van springen hoor, echt wat een ontzettend mooie taarten en alles zo mooi geboetseerd, ik snap echt dat de ontvangers hier heel erg blij van worden :thumb:

De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat Elsa een plastic poppetje is :O ...
Ik had geen zin en tijd voor allemaal boetseerpogingen die dan toch zouden ontaarden in 'net niet' of gewoon een 'enge sneeuwheks'. En bovendien was er na de taart nog wat te spelen over voor Anne.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Tom Poes schreef:
Baklataart schreef:

De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat Elsa een plastic poppetje is :O ...
Ik had geen zin en tijd voor allemaal boetseerpogingen die dan toch zouden ontaarden in 'net niet' of gewoon een 'enge sneeuwheks'. En bovendien was er na de taart nog wat te spelen over voor Anne.

het blijft gewoon super mooi en wat je zegt leuk speeltje gelijk :D  :thumb:

14

Ik herken je gevoel. Maar deze zijn erg mooi, ik ben weg van de Mario met al die details.