1

Onderwerp: Fashion en make up langs de regenboog

Deze fashion- en make-up taart voor Mandy. De onderste taart is een 20cm en het tasje is een halve 15cm taartje op zijn kant gezet. Vond het een erg leuk onderwerp om te maken.
Gevuld met chocoladecrème en mokkacrème.
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-C6YXESFF.jpg

En omdat ik maar een halve 15cm biscuit nodig had, mocht mijn dochter Anne (11jaar) de andere helft naar eigen inzicht decoreren. Ze heeft er een regenboog van gemaakt. Gevuld met chocoladecrème en abrikozenjam (want mokka vindt ze niet lekker)...afgewerkt met smarties, sprinkles en marshmallows als wolkjes. Ik vind hem leuk.
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-4SFMRKEA.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Fashion en make up langs de regenboog

Wat een mooie strakke taart van jou. En wat een creatief talent is je dochter, echt een super leuke taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Je dochter heeft jouw talent! Leuk gedaan (allebei)  :y   :thumb:

4

Wauw echt een mooie taart! Mooie details, goed geboetseerd. Hoe heb je dat bloemetje gemaakt, lijken wel diamanten, mooi! En die van je dochter is erg creatief! :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Dank jullie wel voor de reacties. De bloem is gemaakt met de wilton jewelry mold. Het zijn idd diamantjes uit die mold in een bloemvorm geplakt.

Bianca's bakery

6

Wat een onwijs gave taart, ik vind die bloem voorop heel mooi!

En wat heeft je dochter dat leuk gedaan zeg.

.. Want taart kan altijd!!

7

wat een ontzettend mooie en o, zo leuke taart en die van je dochter vind ik ook geweldig  echt heel erg leuk en o zo vrolijk!! :thumb:

8

Mooie taart en je dochter heeft talent en creativiteit!

9

Dank voor de leuke reacties. De ontvanger van de fashiontaart was er heel blij mee en ze vonden 'm erg lekker. En het vrolijk regenboogtaartje van Anne hebben we zelf kunnen proeven: erg lekker....mijn dochter is supertrots (ook vanwege de vele likes op haar foto op mijn fb)

Bianca's bakery

10

wat een mooie Fashion taart!! en die van je dochtertje is ook erg leuk :)