Onderwerp: {Parade} Daar gaan we weer....
Weer een paar stapels van mijn hand
Cars
Boerderij
Lente taart
Bruidstaart voor twee heren wiens eerste bruidstaart zachtgezegd een zware mislukking was. Dit deden ze dus overnieuw op hun 1e jubileum
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » {Parade} Daar gaan we weer....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer een paar stapels van mijn hand
Cars
Boerderij
Lente taart
Bruidstaart voor twee heren wiens eerste bruidstaart zachtgezegd een zware mislukking was. Dit deden ze dus overnieuw op hun 1e jubileum
Wauw, wat een mooie taarten.
Geweldig weer!! Echt al de taarten kloppen, zijn helemaal af!!
Wat een beauties weer!!
Wat een mooie parade weer. De autoband in je Cars stapel vind ik errug mooi gedaan.
WAUW wat een prachtige parade
Groetjes Vonn
Jouw taarten lijken elke keer weer mooier te worden!! Geweldige taarten maak je toch!!
die cars taart is echt super!
Wat een prachtige taarten!
Ik word heel blij van je boerderijtaart en je hibiscussen zijn ook echt geweldig!
Wow... probeer de juiste woorden te vinden.. lukt niet echt..
Wat een fantastische parade zeg! Ik vind ze stuk voor stuk écht prachtig!
Prachtig!!!!!!
Die autoband is zo leuk gedaan en zo een tof idee!!!!!
Bedankt allemaal :-)
Wauw, het is weer zo prachtig en allemaal zo ontzettend mooi en echt om je ogen uit te kijken, super
Wat een prachtige taarten! Het boerensjaaltje rond je boerderijtaart is ook zo leuk :-)
Geweldig weer!!
Mooi!!! Decoraties niet te weinig, niet te veel (hou zelf niet zo van overgedecoreerde taarten )
Onwijs leuk gemaakt allemaal! Vooral je autoband is echt gaaf. Ben nu wel erg benieuwd naar de eerste bruidstaart van het stel trouwens...
Wauw wat een mooie taarten. Je autoband is echt gaaf die komt zo uit de film rollen. En dan je hibiscus bloemen wauw!! De boerderij is ook super, leuk met die boerenzakdoek erom geknoopt!! Mooie parade!!
Wat een mooie strakke taarten zeg, stuk voor stuk prachtig!
Wauw! Hele mooie taarten.
Prachtige taarten!! Heel mooi afgewerkt!
Prachtige taarten!! Hoe heb je die autoband taart gemaakt?
allemaal stuk voor stuk prachtig!! en je bruidstaart zo netjes en strak, niet te druk..heel erg mooi!!
Die boerderij taart, geweldig! Ze zijn allemaal prachtig trouwens
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » {Parade} Daar gaan we weer....