1

Onderwerp: Hoeveel print sheets nodig voor een LV handtastaart ?

Lieve allemaal ,

mij is gevraagd deze tas als taart te maken en ik gebruik als basis een 20 cm kapsel . ( 10 pers. )

Mijn vraag is hoeveel sheets ik nodig zal hebben om de gehele tas te bekleden ?
En werkt frosty dan wel soepel genoeg of is ouwel beter ?

Ik gebruik praktisch nooit prints en dit is voor mij de eerste keer dat ik een gehele taart ermee decoreer .

Wie is zo lief mij hiermee te helpen en heeft eventueel een printer en kan deze sheets voor mij uitprinten ?
Ik hoor heeeeel graag van jullie ,

hartelijke groetjes,

Koko
http://s29.postimg.org/6mgwl9ts3/echt_lederen_tassen_louis_vuitton.jpg

2

Re: Hoeveel print sheets nodig voor een LV handtastaart ?

Ik denk even mee, omdat ik het ook niet zeker weet. Een print op A4 is 20 cm breed en 30 hoog. Je hebt dus voor elke kant so wie so 1 printje nodig, lijkt me. Dan de zijkanten nog: ook nog eens 1 a 2 prints. Je hebt dus zeker min. 3 prints nodig, maar misschien wel 4. Je houdt namelijk ook zo'n rare restjes over die je, gezien de print, moeilijk weer op een nette manier kun verwerken...dan moet je ze wel heel precies aan elkaar gaan leggen, maar dat zie je altijd.
Ik zie even niet goed hoe je deze vorm tas gaat maken met een kapsel van 20 cm....hoe je hem dan gaat snijden. Dan kun je ook beter inschatten of je met 3 prints toekomt...

Wil me er verder niet mee bemoeien, maar als je de prints moet kopen, wordt het wel een duur taartje...

Ik zou voor je kunnen printen!

3

Re: Hoeveel print sheets nodig voor een LV handtastaart ?

Waarom wil je printen? Ik heb zoveel prachtige tastaarten gezien zonder printje... en ik sluit me bij Boppe aan: dat wordt een duur taartje...

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

4

Re: Hoeveel print sheets nodig voor een LV handtastaart ?

Dank voor jullie antwoorden , in overleg met de besteller afgezien van de prints.
Ik maak idd een andere LV tas .

Hartelijke groetjes