1 Laatst bewerkt door Tom Poes (09-08-2015 23:20)

Onderwerp: Minion in Candyland

2 jarigen --> 1 taart!
Bart werd in de vakantie 3 jaar en kreeg een Minionpak.
Carlijn werd vandaag 10 jaar en ging gisteren met haar vriendinnen naar de Minionfilm.
We hadden eerst bedacht dat we een taart met allemaal snoepjes en ander lekkernijen zouden gaan maken, maar een Minion kon natuurlijk NIET ontbreken O-) .

Samen met 3 vriendinnetjes van Carlijn hebben we voor de film eerst een paar uurtjes gewerkt aan de taart: heel veel snoepjes, koekjes, stukken chocola en bonbonnetjes gemaakt! En verder geholpen met het kleuren van het geel en en blauw voor de Minion. We kregen de taart onmogelijk af voordat ze weg gingen naar de film dus het was voor hun ook een verrassing hoe de taart er vanmorgen op de grote dag uitzag...

Ik ben heel blij met het eindresultaat en werd vanmorgen spontaan vrolijk toen ik de koelkast weer openmaakte :) De meiden vonden 'm ook OMG vetgaaf... :y :lol: 

http://s8.postimg.org/vc1z0aqsx/IMG_3982.jpg

Gevuld met Zwitserse Room met verse frambozen en viervruchtenjam.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Minion in Candyland

Ohhhhhhhh wat een super leuke taart, wordt er ook helemaal vrolijk van,  ga er vandaag nog een paar keer naar kijken als ik op m'n werk ben, heb op het moment een zeer saaie baan (maar het is werk :) )

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Heel heel leuk !!!

4

Supervrolijk, helemaal leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Wat een leukerd! Al die snoepjes maken het helemaal af!

6

Wauw, ontzettend mooi , leuk en o, zo vrolijk inderdaad!!! wat een feest taart :thumb:

en Carlijn en haar vriendinnen hebben het toch ook super goed gedaan!!

En gefeliciteerd met de jarigen =D

7

Supervrolijk, kleurrijk en zo leuk geworden die Minion.

Tieneke

8

:thumb:

9

Wat een supergezellige taart. En wat leuk dat Carlijn en haar vriendinnen hebben meegewerkt aan deze taart. Natuurlijk nog leuker dat het uiteindelijk toch een verassing is gebleven.

Ik vind hem geweldig, mede dankzij je verhaal bij de taart.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

Wauw wat een gave taart!

11

Wat een onwijs leuke taart zeg! Gaaf met al die details!

.. Want taart kan altijd!!

12

Dank jullie wel voor de reacties!
Het was leuk om met die meiden aan de taartdecoratie te werken en het was nog leuker om die trotse koppies te zien toen ze de taart aan hun ouders lieten zien met de woorden "die hebben wij gemaakt"!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Geweldig!! Te leuk en te vrolijk gewoon!  :lol: Ook super leuk dat de meisjes mee hebben geholpen !  :thumb:

14

Wauw. Zo een toffe taart!!!!