1 Laatst bewerkt door taartjesdroom (04-08-2015 20:38)

Onderwerp: Na een jaar toch weer een taart....

Inmiddels ruim een jaar geleden mijn laatste taart gemaakt. En toen ging mijn nichtje trouwen..... Tsja, die wilde ik natuurlijk heel erg graag maken. Maar wat een stress. Inmiddels een eigen praktijk + vaste baan, dus dat combineert eigenlijk echt niet meer met een taart  :nooo:
Uiteindelijk redelijk tevreden, maar gelukkig alleen maar complimenten gekregen op de dag zelf. Op de een of andere manier waren mensen heel verbaasd dat dit uit mijn handen kon komen  :lol:
De foto is heerlijk wazig, lang leve een goedkoop mobieltje!

Gevuld met ananas-muntjam en lemoncreme
Topper is de trouwauto die de bruidegom in 15 jaar helemaal zelf heeft opgeknapt. De lavendel is symbool voor het huwelijksaanzoek: midden in een lavendelveld, zo romantisch! Ik wilde de landelijke sfeer om de taart heen proberen te creeren.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VHVLWUK-D.jpg

2

Re: Na een jaar toch weer een taart....

Schitterend! Heel erg mooi

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wauw wat mooi!
En leuk dat je alle persoonlijke elementen terug hebt laten komen.

4

Wat mooi gemaakt. Je bent het niet verleerd in een jaar  :)

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Wauw, die is echt prachtig. Zo mooi rustig. Heb je bekleed met fondant of is de taart afgesmeerd? Ik kan het op de foto niet goed zien. Wel nogmaals mijn complimenten!

Tieneke

Dank jullie wel.

De taart is afgesmeerd met lemoncreme en daarna met een sateprikker en taart op draaischijf er randjes ingekerft.

7

Mooi!!!

8

En wat voor'n taart! Prachtig zeg

.. Want taart kan altijd!!

9

Wauw, wat prachtig, je bent het niet verleerd hoor!!!

zo mooi als je de kleur hebt gedaan en zo toepasselijk hoe je alles verwerkt hebt heel erg mooi :thumb:

kan heel goed begrijpen dat iedereen enthousiast was =D

En gefeliciteerd met het huwelijk van je nichtje :)

10

yep, hier hou ik van  :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Zo mooi!!!!!!