1

Onderwerp: lavendel hobbels en bobbels

Mijn schoonzus is vandaag jarig, dat verdient een taartje. Nu heb ik laatst een workshop gehad van Kim Wiltjer dus vond ik dat ik ook moest oefenen. Ik had me bedacht dat een meisje in een lavendelveld wel ontspannend zou werken.  Nog nooit zo een slecht beklede taart gehad. Het hobbelde en bobbelde er op los. Het was maar goed dat het geen bestelling was. Nog veel te leren en te oefenen dus.

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/s960x960/11412084_702254923211898_8727536644391004544_o.jpg

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

2

Re: lavendel hobbels en bobbels

oh, wat een originele taart!!! ik vind hem echt leuk hoor nooit eerder gezien zo met dat meisje, ik vind het een heel leuk idee :thumb:

en je schoonzus is er zeker heel erg blij mee!! =D

gefeliciteerd met je schoonzus :)

3

Het was vandaag ook best warm hoor, bij ons plakte de marsepein ook aan de handen, tafel, uitsteekvormpjes enz... Maar ik vind je taart juist heel leuk, origineel en geinig!

Tieneke

4

Wat een origineel idee. Ik denk ook dat de buitentemperaturen het moeilijker hebben gemaakt om strak te bekleden.
Voor de rest: vol lof, vind het echt een leuke taart.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Goed uitgevoerd, vind het mooi gedan, erg origineel!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Prachtig! Het hobbeldebobbel stoort me niet eens!

.. Want taart kan altijd!!