ToosTaart schreef:Wat een leuke websites allemaal! Hoewel mijn taartenbakkunsten nog niet op zo´n hoog niveau zijn als bij veel van jullie, wil ik ook graag een website maken waarop ik wat voorbeelden kan laten zien van wat ik maak. Ik hoef er geen groot publiek mee te bereiken, maar zo heb ik iets waar mensen mijn werk kunnen vinden. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe jullie je websites gebouwd hebben en of jullie bijvoorbeeld ook een eigen email domein hebben om ´professioneler`over te komen. Ik overweeg namelijk om via Strato (zie hier) een website te bouwen, want die hebben zo´n tool waarmee je zonder programmeerkennis een site kunt maken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb bij one.com mijn domein geregistreerd en mijn website gebouwd.
Ik ben wel een beetje handig met computers in het algemeen (word, paint, excel) maar van websites bouwen wist ik echt zero, noppes, nada, niets!
Gelukkig heeft one.com een site bilder, met wat uitproberen had ik de smaak vrij snel te pakken.
En als iets niet lukt kun je 24/7 via de online chat hulp vragen.
(Ma-vr van 0900-1700 in NL, daarna in het engels)
In het begin best wat gebruik van gemaakt, en altijd heel goed/ duidelijk geholpen.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb: www.oneofacake.nl
website: One of a Cake! of
www.facebook.com/OneOfaCakeook voor prints op ouwel & frosty!