1

Onderwerp: ...F...rozen

http://i59.tinypic.com/25jxxrq.jpg

2

Re: ...F...rozen

Prachtig mooi gemaakt zo met die boog.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Wat origineel met die boog! Heel mooi geheel

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Tof!!

5

Heel mooi!

6

Oh, zo mooi en wat ontzettend origineel gedaan ,super!!!! :thumb:

7

mooi hoor!
Ik moet voor volgende week ook een Frozen taartje maken met een Frosty sheet.
Ik vraag me af hoe ik dit het beste kan doen, aangezien ik gisteren een taart heb gemaakt en toen ik hem uit de koelkast haalde om te decoreren begon deze erg te zweten, dit was pas na dik 2 uur weg, en zo laat je dus vlekken achter als je de taart aanraakt.
Ik wil de taart de avond van tevoren afsmeren en bekleden en dan sochtends verder decoreren, maar plak ik de sheet dan gelijk rechtstreeks op het fondant, ( wat dan gaat zweten ) gaat dit dan niet bobbelen etc?
Hoe heb jij dit gedaan als ik vragen mag? of laat ik de beklede fondant taart eerst paar uur uit de koelkast opdrogen en dan erop plakken? :D :D
Hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dit allemaal vraag .

groetjes Astrid.

8

Bedankt voor jullie reacties.
Astrid, mijn Nederlands is niet zo goed, maar mijn ervaring is dat één keer de frosty kwam uit de koelkast met bubbeltjes, nooit eerder en ook noot daarna. Zorg dat de achter kant van de frosty goed en gelijk nat met water is. Ik gebruik een hele fijne sproeier.  ( niet met kwast ).Kijk goed dat op het moment van het plakken op de fondant geen bubbeltjes zijn. Je hoeft niet een uur eerder dan het ophalen van de taart de frosty plakken. Ik doe de avond van te voren en in de koelkast zetten. Volgende ochtend moet goed en glad en zonder bubbeltjes zijn .

9 Laatst bewerkt door astap79 (14-07-2015 21:21)

Bedankt May voor jou uitleg! en je nederlands is prima :D
Dus ik zou het ook een nacht in de koelkast kunnen laten staan met de frosty sheet er al op? dat zou nog makkelijker zijn natuurlijk.

groetjes.

10

Ja zeker!

11

super! nogmaals bedankt :)

12

Superleuk! Zowel de boog, als ook de kleur vd taart! Hele mooie sprekende kleur!! Mooi geairbrushed!

Wauwieeeee prachtig!! Die boog maakt t heel mooi af!

14

Hele mooie taart!