1

Onderwerp: 'bruidstaart roze en jutte

hierbij mijn grootste bruidstaart tot nog toe... jeetje wat een werk... maar wat ben ik er stiekem ook trots op... en wat ben ik boos ivm de foto's.... de bedoeling was de grote inhet midden en twee kleintjes er naast..... grrrrrr en dan die lelijke vuurwerkstaven er in.......
gevuld met:
1 champagne botercreme
2 red velvet met witte choco mousse
3 aardbeien mousse
4 bosvruchtenmousse
5 verse aardbei met pudding

6 red velvet met choco
7 aardbeimousse

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11701069_1673184199563838_4189895856767561941_n.jpg?oh=21273f3c7563e185da60553d11a63aa4&oe=565BCF37
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/s960x960/11539225_1673184159563842_6414319180313983911_o.jpg
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11234914_1673184112897180_9034303662647981051_n.jpg?oh=37555cbaa1eb231f734221da3ed4fc41&oe=561172DF
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11055399_1673184162897175_1832858751289988470_n.jpg?oh=b9919bfbe8dfd9fb277551cff3d53a16&oe=561D6A41

2

Re: 'bruidstaart roze en jutte

Hier mag je zeker trots op zijn Ellen wat een werk en zoveel soorten vulling  :rolleyes:
Hoe heb je hem opgebouwd, Dowels en boards? Ik mag in augustus 120 personen voorzien van bruidstaart...voor hoeveel was deze?
En die topper is ook al zo leuk

3

Vind het een hele mooie taart!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Ik vind hem prachtig!

5

Geweldig mooi :thumb: 

En wat een lekkere vullingen :P  :P

6

Wat een mooie taart...en wat jammer hoe hij daar op zo'n veel te klein karretje staat, waardoor de twee kleinere taarten er niet mooi naast kunnen staan. Ik kan me voorstellen dat je je daarom ergert. Maar het is niet anders. En als het bruidspaar het leuk vind om van die vuurwerkstaven in te steken...so be it....
Jij hebt hem mooi afgeleverd, wat ze er na er mee doen is niet jouw verantwoordelijkheid. maar ik kan me jouw gevoel hierin heel goed voorstellen. De taart komt zo niet goed tot zijn recht.

Maar aan jou alle complimenten, want wow wat is het een mooi exemplaar.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Wow! Wat prachtig zeg, en wat een hoop vullingen!!
Wat zonde hoe ze het gepresenteerd hebben :(

.. Want taart kan altijd!!

8

Bianca1969 schreef:

Wat een mooie taart...en wat jammer hoe hij daar op zo'n veel te klein karretje staat, waardoor de twee kleinere taarten er niet mooi naast kunnen staan. Ik kan me voorstellen dat je je daarom ergert. Maar het is niet anders. En als het bruidspaar het leuk vind om van die vuurwerkstaven in te steken...so be it....
Jij hebt hem mooi afgeleverd, wat ze er na er mee doen is niet jouw verantwoordelijkheid. maar ik kan me jouw gevoel hierin heel goed voorstellen. De taart komt zo niet goed tot zijn recht.

Maar aan jou alle complimenten, want wow wat is het een mooi exemplaar.

bedankt voor je reactie. klopt inderdaad dat het niet meer mijn verantwoordelijkheid was.... maar wat had ik graag geweten dat ze die vuurwerk dingen erin wilde hebben... dan had ik namelijk achterin gaten gemaakt zodat ze er in konden.... ;-) maja zal wel weer mijn perfectionisme zijn... ;-) ik ben er toch wel trots op alleen had ik gehoopt op hele mooie professionele foto's aangezien ik de fotograaf kon. en dat stomme tafeltje en die vuurwerkdingen doen helaas wel afbreuk..

9

bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!!!

10

Heel gave taart. Tja, het wordt altijd een klein beetje je ' kindje'  als je zoveel uur er aan gewerkt hebt.  Ik snap het helemaal.
Wel weer een leermoment (ook voor mij) altijd met de locatie even afstemmen waar ze de taart (en hoe) willen neer zetten. Kun jij vertellen hoe groot de tafel moet zijn :)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11 Laatst bewerkt door YL (20-07-2015 10:15)

kan me wel voorstellen. Zo'n professionele taart op een zo'n horeca karretje met opgevouwen tafelkleed :/..
Die vuurwerkstaven zien er ook lomp uit :S... ze hadden eigenlijk een foto zonder die staven moeten maken, eerst.

Maarja, jouw werk is gedaan en dat is wel perfect uitgevoerd!

12

YL schreef:

kan me wel voorstellen. Zo'n professionele taart op een zo'n horeca karretje met opgevouwen tafelkleed :/..
Die vuurwerkstaven zien er ook lomp uit :S... ze hadden eigenlijk een foto zonder die staven moeten maken, eerst.

Maarja, jouw werk is gedaan en dat is wel perfect uitgevoerd!

thanks.... gelukkig heb ik ook nog een foto gemaakt in de koeling ;-)

13

KimN schreef:

Hier mag je zeker trots op zijn Ellen wat een werk en zoveel soorten vulling  :rolleyes:
Hoe heb je hem opgebouwd, Dowels en boards? Ik mag in augustus 120 personen voorzien van bruidstaart...voor hoeveel was deze?
En die topper is ook al zo leuk

hey ik zie net dat ik nog niet gereageerd had op je berichtje!!!
inderdaad gewoon overal een board onder en dan gestapeld met die douwels... die witte holle buisjes... voor kleinere taarten gebruik ik liever de bamboe stokjes maar aangezien deze taart wat hoger en zwaarder werd hier dus voor gekozen.

wanneer moet jij???

deze taarten waren voor 135 personen maar ze hebben de twee losse taartjes en de onderste laag deels nog overgehouden. sja... mensen geloven ja nooit als je zegt dat 4 lagen ook ruim voldoende is..... nee dan gaan ze zelf zoeken en vinden ze totaal andere hoeveelheden per taartbodem...