1

Onderwerp: Deze grote miniontaart tart de zwaartekracht

Door rugbeschadiging ben ik al snel 'op'...
Tel daarbij op voor 2 kindjes: laatste schoolweek, schoolreisje, trakteren school, trakteren op de club, partijtjes en jarige vriendjes en vriendinnetjes. Vandaag hun feestje gevierd met een gezamenlijke Minion taart.

Helaas door alle drukte dus geen superstrakke taart, rommelige letters (duidelijk te zien dat ik deze als laatste gedaan heb dwars door al mijn reserves heen.... Nu ben ik gebroken, maar de kindjes waren superblij met hun verjaardagstaart!

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-WOEJJ6YA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-I3CEFFGZ.jpg

Bak me dan als je kan!

Re: Deze grote miniontaart tart de zwaartekracht

wauw niet te zien dat hij minder strak is. Gefeliciteerd met de kinders en nu lekker met de beentjes omhoog

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

3

Hartstikke gaaf. Gefeliciteerd met je kindjes.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Ik vind hem geweldig heb je dowels door de benen?

Groetjes joke

5

joke46 schreef:

Ik vind hem geweldig heb je dowels door de benen?

Nee, door 1 been steekt een buis van CakeFrame. De minion is van zware cake (ik was bang voor inzakken van spongecake met deze temperaturen en vochtigheid in de lucht). En de onderste is dus wel van spongecake :-)

Hij was wel topzwaar, biscuit had beter geweest qua gewicht, maar het is goed gegaan.... hihi

Bak me dan als je kan!

6

Wauw, hij is supergaaf. Zo knap dat je hem op lange benen hebt gezet, en dat hij niet omkukelt, en vooral knap dat hij bovenop een taart staat. Je Minion kijkt ook wel heel grappig zeg. En wat een mooie details, zoals de knoopjes bij zijn broek.
Kom je lekker bij nu? Het is vakantie. Het is vandaag wel echt weer voor een thuisbioscoop zeg (bij ons thuis film kijken op de bank met popcorn erbij)..

Tieneke

7

Wauwwww, echt zo leuk en wat mooi gedaan , kan echt niet zien dat je duizend dingen tegelijk deed hij is geweldig mooi :thumb:

Van harte gefeliciteerd met de kinderen en hoop dat je nu een poosje mag uitrusten :)

8

Super knap gemaakt zeg!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

hij is super gaaf!

10

Geweldig!

groetjes Wilma

11

Tof!!!

12

Dank voor alle felicitaties en leuke berichten!!!
Vandaag een dagje op de bank en rustig-aan. En inderdaad: heerlijk vakantie!

Bak me dan als je kan!