1

Onderwerp: Gala cupcakes...

Meestal heb ik niet zo'n moeite met het ontwerp van een taart of cupcakes (Google is je beste vriend  ;), maar nu kom ik er echt niet uit  :s . Ik heb nu voor komende week een opdracht om 30 cupcakes te maken voor en galafeestje. Ze willen glitter en goud in gala stijl. Via Google zijn geen tot weinig voorbeelden te vinden. Ik heb al gegoogeld op 'Prom cupcakes', maar dit is het net niet. Ook al gezocht op galakostuum en/of trouw cupcakes. Ben alleen bang dat de cc's meer op een bruiloft thuis horen dan op een galafeestje.
Heeft er iemand ideeën?  :)

2

Re: Gala cupcakes...

Kijk eens op pinterest en dan zoekfunctie "glamour cupcakes" "glitter cupcakes" "cupcakes gold" dan vindt je een boel gave ideeën

3

Misschien is het leuk om voor de dames pumps en handtasjes erop te doen, en voor de heren een das en vlinderstrik..
Door veel glitter te gebruiken, denk ik dat het meer de uitstraling heeft van gala dan van een trouwerij.
Succes! Ben reuze benieuwd wat je er van ga maken.

4

Dankjulliewel!  =) . Hier kan ik wel wat mee. Ga op pinterest kijken  :Y . De pumps is inderdaad een idee. Ik heb zo'n liniaal waar pumps enz mee uitgestoken kunnen worden. ik zou deze goud kunnen dusten?
Ben inderdaad zelf ook benieuwd  ;). Zelf post ik eigenlijk nooit (meer) maar zal een uitzondering maken. Ook omdat ik met Google zelf niks kon vinden, dus misschien ter inspiratie voor anderen?  ;)