Onderwerp: toet toet
En weer eentje gemaakt alleen het wil me maar niet echt lukken om de marsepein er heel om te krijgen en netjes maar blijf oefenen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » toet toet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En weer eentje gemaakt alleen het wil me maar niet echt lukken om de marsepein er heel om te krijgen en netjes maar blijf oefenen

Vrolijke taart hoor
Als je de taart afgesmeerd hebt met botercreme laat je hem goed opstijven in de koelkast misschien lukt het dan makkelijker. 
Een randje onder langs de taart is een goed idee, dan valt de niet mooi afgewerkte onderkant niet zo op.
Hoi,
Als je gebruik maakt van een smoother en wat meer marsepein er om heen doet, krijg je de deukjes weg in de taart en wordt de taart strakker. Een leuk randje aan de onderkant maakt het geheel dan af.
Het is ook een kwestie van blijven oefenen hoor.
Leuke taart overigens.
Lastig he? Ik heb er al heel veel gemaakt, maar mij lukt het ook niet altijd zonder plooien... Heb je afgesmeerd met jam? Ik zou eens botercreme proberen, dan heb je een veel strakkere ondergrond (vooral gekoeld) en niet zo glibberig.
Tieneke
Dank jullie wel voor de tip maar wat is een snoother? Sorry ben nieuw in deze wereldje hihi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » toet toet