1 Laatst bewerkt door LaLuub (21-10-2015 11:05)

Onderwerp: Simpel voetbal taartje

Omdat een vriendje van mijn zoontje over een paar weken gaat verhuizen, heb ik voor zijn afscheidsfeestje een voetbal taartje gemaakt. Hij wilde altijd al zó graag dat ik een taart voor hem maakte (hij is mijn grootste kleine fan), nou bij deze dus  :Y

Qua kleurstelling niet zo mooi om een groen sjaaltje bij groen gras te hebben, maar ja, onze voetbalclub heeft nu eenmaal groen-wit als kleuren... :s

https://lh3.googleusercontent.com/-DUBmvVFDDsU/VaE1dpXQJaI/AAAAAAAAVH0/637S-1Le9Tk/s400-Ic42/2015_07_11_9999_5.JPG

(Hoort eigenlijk bij 3D taarten te staan  ;-) )

2

Re: Simpel voetbal taartje

Wat heb je die voetbal mooi strak gemaakt!! En leuk dat onderbord, allemaal sliertjes uit de sugarcraft gun op je onderbord geplakt?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wauw ,daar was hij zeker blij mee!! Wat een mooie taart :thumb:

4 Laatst bewerkt door LaLuub (12-07-2015 11:01)

lady-vall schreef:

Wat heb je die voetbal mooi strak gemaakt!! En leuk dat onderbord, allemaal sliertjes uit de sugarcraft gun op je onderbord geplakt?

Nee, hier heb ik de disc vd sugarcraft gun in een wegwerp spuitzak gedaan, en vanuit de spuitzak dus sliertjes gespoten (Amerikaanse botercreme).
Je moet wat als je niet allerlei spuitmondjes hebt  :lol: