1

Onderwerp: Minion taart voor mijn dochtertje.

http://s29.postimg.org/besqigbur/image.jpg

vanwege mijn gezondheid een simpel taartje voor mijn 6 jarige dochter, volgende week echt jarig. Maar morgen haar verjaardag alvast vieren

2

Re: Minion taart voor mijn dochtertje.

Hij is echt leuk geworden, vooral met die banaantjes erbij aan de zijkant en oh, wat is ze er blij mee! Van harte gefeliciteerd en fijne dag morgen.

Tieneke

3

Ah wat een leuke foto, en ik vind het een hele leuke taart!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Geweldig!  En die reactie van je dochtertje...helemaal geslaagd!

5

Wat een leuke taart. Met die banaantjes aan de zijkant en de Minion's zijn leuk geboetseerd. En moet je dat gezichtje van je dochter zien...dat is toch onbetaalbaar.
Geweldig!!!
En....gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat je zelf weer snel opgeknapt bent.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Wauw, wat een super leuke taart en dan die ontzettende vrolijke dochter van je ernaast ach, ik word er zelf al zo vrolijk van last staan jij :lol:

De taart is zó leuk en mooi gemaakt heel leuk geboetseerd en super idee met die banaantjes :thumb:

Gefeliciteerd met je vrolijke dochter en beterschap :)

7

De poppetjes zijn zelf gemaakt, maar de banaantjes zijn gewoon van haribo hoor ;)