1

Onderwerp: Glow in the Dark

Hallo,

Voor een glow in de dark taart ben ik opzoek naar: Glow in de dark edible (eetbaar) verf, glitters, icing.
Nu zie ik heel wat op het net voorbijkomen (buitenlandse sites) Is dit ook in Nederland te bestellen?
Zo ja waar?

Alvast heel erg bedankt :)

2

Re: Glow in the Dark

Americolor heeft die kleurtjes

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik meen(de) dat Americolor de electric kleurtjes heeft, die zijn zeker géén glow in the dark. Toevallig heb ik er laatst ook naar gekeken omdat ik een prachtige glow in the dark taart zag......

Ik kon ze ook alleen in de VS vinden, niet in Nederland........ jammer genoeg.

4

Ik heb gezien op Pinterest dat ze hiervoor ook Tonic gebruiken om het glow in the dark effect te maken. Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar wellicht eens de moeite waard om te bekijken!

5

Vera12345 schreef:

Ik heb gezien op Pinterest dat ze hiervoor ook Tonic gebruiken om het glow in the dark effect te maken. Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar wellicht eens de moeite waard om te bekijken!

Dat heb ik ook gezien ja....... naast de edible paint die (aan de andere kant van de wereld, natuurlijk ;) ) te krijgen is...... ik zoek nog ff verder, ik vind tonic niet te drinken.... :lol:

6

Haha nee lijkt mij voor de smaak ook niet echt een lekkere combi... haha

7

Als je ECHTE glow in the dark wil moet je werken met chemische middelen, lijkt me niete cht de bedoeling
De kleurtjes van Americolor zijn neon kleurtjes, ik dacht dat je die bedoelde

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Tigrasas schreef:

Als je ECHTE glow in the dark wil moet je werken met chemische middelen, lijkt me niete cht de bedoeling
De kleurtjes van Americolor zijn neon kleurtjes, ik dacht dat je die bedoelde

Die kleurtjes zijn wel te krijgen (echt glow in the dark)...... maar ik vond de verzendkosten nét ff teveel.  :+

Heb je hier al gekeken, Pie&Cake?

couturecakes.com.au/essentials/colours/fluoro-glow-in-the-dark.html

9

Bij Cake Boss werkten ze van de week met glow-in-the-dark edible bodypaint om dit effect te bereiken. Ze probeerden het daar wel eerst met de tonic-oplossing, maar dat gaf niet genoeg effect.

Ik weet niet of die eetbare bodypaint in NL in glow-in-the-dark kleuren verkrijgbaar is, maar je zou eens bij wat erotische shops kunnen proberen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

10

SweetTooth schreef:

Bij Cake Boss werkten ze van de week met glow-in-the-dark edible bodypaint om dit effect te bereiken. Ze probeerden het daar wel eerst met de tonic-oplossing, maar dat gaf niet genoeg effect.

Ik weet niet of die eetbare bodypaint in NL in glow-in-the-dark kleuren verkrijgbaar is, maar je zou eens bij wat erotische shops kunnen proberen.

Ik wilde precies dezelfde tip geven :)