1 Laatst bewerkt door astap79 (05-07-2015 14:14)

Onderwerp: Voetbalshirt taart

Ik mocht een verassingstaart maken voor mijn neefje die 11 is geworden vandaag.
Het werd een voetbalshirt taart.. de eerste keer dat ik een tshirt taart heb gemaakt en heb de how to gebruikt van hier .
De taart bekleden was echt een drama met dit weer !
Tips hoe je het beste een taart bekleed en decoreerd met dit weer zijn van harte welkom :)

Ik vond hem echt niet goed gelukt, overal vlekken en deuken en kon gewoon niet smootheren.. maar mijn neefje was blij , nouja volgende keer beter ( hoop ik ) :D

http://s24.postimg.org/en29mun9t/DSC_3017.jpg

Groetjes Astrid.

Re: Voetbalshirt taart

Typisch gevalletje van zelf al je 'fouten' zien, maar een ander ziet een prachtige taart. :)

Heb geen tips voor je qua bekleden, ik neem nu gewoon geen bestellingen aan, hihi!

3

Ik vind m er strak uitzien, netjes!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

hahahaha zo denk ik ook altijd over mijn taart maar ik heb de foto zo groot gemaakt en er bovenop gekeken en................ werkelijk geen een bobbeltje of butsje gezien hoor!!!! :lol:  :lol:

Dus ondanks je drama is het een prachtige taart!! :thumb:

en natuurlijk gefeliciteerd met je neefje ( Die boft met een tante die zo'n mooie taart voor hem maakt =D )

5

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat is natuurlijk erg leuk om te lezen :D  :o

Mijn neefje was erg blij, hij had het niet verwacht.