Onderwerp: Wie (nog) niet handig is, moet creatief zijn (met M&M's)
ok ik geef toe met deze hitte is taarten een uitdaging. Maar de vriezer had open gestaan (dankzij zoonlief) en daar stonden drie maten chocolade taart (gevuld met witte ganache) en afgesmeerd met ganache in. Eigenlijk voor volgende week. Die moesten dus buit gemaakt worden. Kwam goed uit, want ik moest nog een cadeautje hebben.
Dus de taarten bekleed en gestapeld, maar ze waren te warm en ik was er niet op berekend dat er drie taarten de koelkast in moesten om de botercreme op te laten stijven. Bovendien, het moest vanavond gedaan nádat zoonlief op bed lag, wat met de hitte niet meeviel. Daarbij waren ze niet om te stapelen, dus er zat nog geen middengat in het karton. Gevolg: bobbelige bekleding en scheve taart (maar ik had iets in mijn hoofd hè...)
De oplossing: M&M waterval, waardoor dat veel minder storend is!
Heb er ook maar twee figuurtjes bij geboetseerd.
Ik vind hem veel leuker dan mijn oorspronkelijke idee met (afgezaagde) vlindertjes En voor een tweede stapeltaart (7e taartje overall) mag hij er best zijn.
Ook een en ander uit de koelkast als avondeten gegeten en extra gekookt zodat het weer de vriezer in kon en dan past het taartje er nu in. Het is nu alleen iets later bedtijd welterusten.