Onderwerp: grootste bruidstaart tot nu toe! 15 lagen!!!
Deze taart heb ik gemaakt voor een geweldig mooie bruiloft van een zigeuner stel. Deze taart is bedekt in creme en er zit geen fondant of marsepein op. het was echt een groot succes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » grootste bruidstaart tot nu toe! 15 lagen!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik gemaakt voor een geweldig mooie bruiloft van een zigeuner stel. Deze taart is bedekt in creme en er zit geen fondant of marsepein op. het was echt een groot succes
Hoi,
Wauw mooi gemaakt zeg. Had je verschillende soorten creme gebruikt? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Gaaf!!
Wauw, wat een enorme taart!!! en wat knap dat je dat hebt gemaakt
Jeemig, petje af, wat gaaf en wat een klus!!
wow 15 taarten!! wat knap!
Wauw, gaaf zeg!
Jemig wat zul je daar wat uurtjes in hebben gestoken, maar wat een prachtig resultaat!
Wow wat een gigant. Ik vind hem geweldig. Wat een werk. In je eentje gemaakt of had je hulp?
Wauw, dat is pas een gevaarte. Geweldig zeg! Mooi spuitwerk en hij ziet er ook heerlijk uit met aardbeitjes erop. Heel leuk dat je hem laat zien aan ons.
Tieneke
Super zeg!
Allemaal bedankt voor de complimenten!! hier nog wat close ups die ik van de fotograaf heb gekregen pas geleden
dragonfly777 ik heb letterlijk 20 uur op me voeten gestaan hiervoor
Bianca 1969 helemaal alleen gemaakt! wat een werk
Tante Tien: hahah dat zijn geen aardbeitjes dat zijn creme rozen
Oh, creme rozen. Nu zie ik het. Perfect gespoten ook!
Tieneke
Hemeltje lief wat een gave uitvoering. Alleen al 15 taarten bakken en voor allemaal crème maken lijkt mij een onmogelijke job. Jebent ook goed in het opspuiten van creme, vooral die rozen.
ik kan zelf helemaal niet overweg met spuitzakken. Knap gemaakt!
Ongelooflijk,15 taarten! Hoeveel koel kasten heb jij? En ik zit al te stressen op 2 slagingstaartjes op 1 dag.
Wauw!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » grootste bruidstaart tot nu toe! 15 lagen!!!