1

Onderwerp: Bloot, lekker voor mijn eigen verjaardag

Double choc cake gemaakt van de mix met stukken chocolade er in van de locale molen, gevuld met heel klein beetje zwarte bessen jam, omringd met een creme die ik gemaakt heb van witte toblerone met honing en stukjes amandel en gedecoreerd met vers fruit
http://s30.postimg.org/y2tq3qe6l/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Bloot, lekker voor mijn eigen verjaardag

Waar kunnen we bestellen??  =D

3

Het ziet er heerlijk uit! En gefeliciteerd  :)

4

Klinkt heerlijk!!!!!

5

Dat ziet er goed uit en klinkt ook heerlijk.

6

OMG dat ziet er lekkerrrr uit. En hij klinkt gevaarlijk lekker
En gefeliciteerd met je verjaardag....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Wat een mooie en heerlijke taart en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

mmmmm..... jammie!! Ziet er heerlijk uit!

9

Dank jullie wel, het smaakt een beetje naar schwarzwalder kirsch, maar dan anders  =D
Echt super lekker, die witte toblerone, nog maar even terug naar Action van de week denk ik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

ziet er prachtig en heerlijk uit!!! :thumb:

en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag =D

11

Ohh water loopt me in de mond

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

12

Ow wat ziet dat er goddelijk uit! Zou je het recept van de tobleronecreme willen delen  O-)

13

Ja hoor, dat is lekker makkelijk, mix van funcakes maken en op een pakje roomboter heb ik drie stuks toblerone gebruikt, deze voeg ik gesmolten toe. Wel even in de gaten houden dat er stukjes in de toblerone zitten, dus spuitmondjes gebruiken lukt niet haha

14

Ziet er heerlijk uit! En gefeliciteerd!

15

Tigrasas schreef:

Ja hoor, dat is lekker makkelijk, mix van funcakes maken en op een pakje roomboter heb ik drie stuks toblerone gebruikt, deze voeg ik gesmolten toe. Wel even in de gaten houden dat er stukjes in de toblerone zitten, dus spuitmondjes gebruiken lukt niet haha

Ah super!!! Die ga ik ook proberen bedankt :D

16

Ziet er superlekker uit!