Onderwerp: Drukke stapel verjaardagstaart.
Een stapel voor de dochter van een vriendin.
ze wilde het druk met allemaal m&ms en vlaggetjes, helemaal niet mijn ding maar zij vind hem mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drukke stapel verjaardagstaart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een stapel voor de dochter van een vriendin.
ze wilde het druk met allemaal m&ms en vlaggetjes, helemaal niet mijn ding maar zij vind hem mooi.
Onwijs leuk!!! Van welk alfabet zijn de letters die je gebruikt hebt?
Onwijs leuk!!! Van welk alfabet zijn de letters die je gebruikt hebt?
Die zijn van Martha Stewart, zie linkje.
http://www.debakwinkel.nl/cat29/alphabetmold.html
Ik vind hem toch ook wel erg leuk geworden hoor!
Tof!!!
Ik houd zelf ook meer van de rustige, eenvoudige taarten...maar dit is wel heel leuk gedaan. En als de ontvanger hier van houdt dan is dat sowieso prima. Het ziet er ieder geval op en top feestelijk uit....
Mooi gedaan!!!
Dankjewel allemaal en ja hoor ik heb haar gezegd dat ik niet zo van dat drukke houd maar zij zei dat ze het juist leuk vind dat drukke dus ze is helemaal tevreden al vreesde ik er wel voor.
Maar dat komt vast omdat ik er niet van hou.
Ze vertelde me dat ik me niet druk moest maken want dat het helemaal is wat ze wilde.
Zo zie je maar dat smaken verschillen
hahahah inderdaad lekker druk maar wel heel erg feestelijk
Wel leuk gedaan alles zo en dat is best lastig als het je ding niet is
Lekker vrolijk!
hahahah inderdaad lekker druk maar wel heel erg feestelijk
Wel leuk gedaan alles zo en dat is best lastig als het je ding niet is
Dat klopt ja ik vond het inderdaad best lastig want je weet niet wat je moet.
Ze wilde vlaggetjes veel m&ms namen bovenop en lekker kleurrijk met als hoofdkleur fucia roze en blauw.
Ze wilde eerst zelfs nog de hoofdkleur ook allemaal kleurtjes door elkaar doen maar dat heb ik haar afgeraden want dan had het een onoverzichtelijke bende geworden denk ik.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Drukke stapel verjaardagstaart.