26

Re: taartwinkel in Zeeland

bibi89 schreef:

Van de Pipoos wist ik het inderdaad dat die in M'Burg zit. Van Dille en Kamille niet! Maar dank je wel, zal weer eens gaan koekeloeren daar :).

Dille en Kamille heeft ook een website, misschien handig om daar eerst even te kijken voordat je helemaal van Axel deze kant op komt. Want ze hebben wel bakblikken e.d. maar bijv. mallen en uitstekers zie ik op de site niet staan. Ik moet wel zeggen dat ik er zelf ook nog nooit ben geweest. Hoorde het toevallig vannacht van m'n collega...;-)

27

Mijke79 schreef:

@Bibi: ik weet dat er in Sluis (Zeeuws Vlaanderen) boven de Aldi een winkel zit die inmiddels ook een flinke wand met taartspulletjes heeft. Geen idee hoe die zaak heet, maar als je het overdekte winkelcentrum tegenover de molen (begin van de grote winkelstraat) binnenloopt, de roltrap naar boven pakt en dan naar de andere kant loopt zie je het vanzelf.

Zit daar een Aldi???
Bedoel je niet de action?

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

28

Oh ja, suf... Ik bedoel inderdaad de action... Haal die twee wel vaker door elkaar  :o

29

shallY schreef:
Martjan schreef:

In kapelle zit een winkeltje die een klein assortiment heeft. In Heikenszand zit een klein winkeltje met redelijk veel spulletjes , In krabbendijke zit een groenteboer die taart spullen heeft & Intratuin vlissingen heeft ook nog spullen !

Waar dan in Kapelle? Wist ik helemaal niet. Mijn allereerste spulletjes heb ik bij Passieux in Goes gehaald.

Het broodhuis heef een klein rekje :) en kunnen vrijwel alles bestellen en is er meestal de volgende dag : D

Smart critiques, Stupid creates

30 Laatst bewerkt door jo-oosie (04-02-2012 20:19)

Dot schreef:

dit is een topic van 2jaar oud...

zie het nu pas, ha, ha....

Maar volgens mij is het weer ge-heractiveerd... :lol:

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

31 Laatst bewerkt door jo-oosie (04-02-2012 20:50)

bibi89 schreef:

Waar zit Dille en Kamille in Zeeland?
Weet iemand of er ook taartwinkels in Zeeuws Vlaanderen/Sint Niklaas en of Zelzate zit (laatste twee in België).

depot 7 in Hulst...

echt superleuk !!

32

Mijke79 schreef:

Oh ja, suf... Ik bedoel inderdaad de action... Haal die twee wel vaker door elkaar  :o

maar je hebt wel gelijk dat er in Sluis ook wat zit, heet cakeandbake dacht ik. Daarvan zit ook een goed gevuld compartiment in Depot 7 in Hulst....   

wee wee wee punt cakeandbake punt enel
(omdat een echte link niet mag...  ;) )

33

Voor de taartliefhebbende ondernemers moet het wel duidelijk zijn dat Zeeland zwaar toe is aan een taartwinkel :-)

Ik koop ook wel eens wat bij Bakkerij Joosse in Goes, die hebben een deel van het assortiment van Kadoshoppie (Make Your Cake).

En dan heb je idd ook nog Passieux in Goes maar daar kom ik alleen als ik niet genoeg tijd heb om via internet te bestellen en meestal is wat ik moet hebben ook niet op voorraad. Maar wat ik het ergste aan die winkel vind is de loslopende hond... Gaat qua hygiëne voor mij niet samen, etenswaren en dieren...

Mijn voorkeur gaat toch uit om via internet te bestellen, gunstige prijzen en bijna altijd alles op voorraad en die verzendkosten... Ach de auto rijdt ook niet voor niks en parkeergeld is tegenwoordig ook verschrikkelijk hoog.

It's just a piece of cake

34

Ik dacht dat bakkerij Joosse niet meer de bakspullen doen.. Ga volgend weekend naar m'n vader in Yerseke en misschien dat ik ff over Goes en Kapelle hol!

35

Ellen1981 schreef:

Voor de taartliefhebbende ondernemers moet het wel duidelijk zijn dat Zeeland zwaar toe is aan een taartwinkel :-)

Ik koop ook wel eens wat bij Bakkerij Joosse in Goes, die hebben een deel van het assortiment van Kadoshoppie (Make Your Cake).

En dan heb je idd ook nog Passieux in Goes maar daar kom ik alleen als ik niet genoeg tijd heb om via internet te bestellen en meestal is wat ik moet hebben ook niet op voorraad. Maar wat ik het ergste aan die winkel vind is de loslopende hond... Gaat qua hygiëne voor mij niet samen, etenswaren en dieren...

Mijn voorkeur gaat toch uit om via internet te bestellen, gunstige prijzen en bijna altijd alles op voorraad en die verzendkosten... Ach de auto rijdt ook niet voor niks en parkeergeld is tegenwoordig ook verschrikkelijk hoog.

Ben 1 keer bij Passieux geweest maar ga daar echt nooit meer heen, werd onbeschoft geholpen en het is er duur!

Een dag zonder zoet is geen lach op mijn snoet<3
http://curlycreative.wordpress.com

36

Ik vind de passieux eigenlijk een beetje klein en het staat on-overzichtelijk opgesteld.

37

bibi89 schreef:

Ik dacht dat bakkerij Joosse niet meer de bakspullen doen.. Ga volgend weekend naar m'n vader in Yerseke en misschien dat ik ff over Goes en Kapelle hol!

Stel je nietteveel voor bij yet broodhuis is eht klein rekje met uitstekers en fondant enz

Smart critiques, Stupid creates

38

Wauw! Depot7 heeft echt veel in verelijking wat ik in zeeuws vlaanderen kan vinden. Moet er nie lang voor rijden dus heb een paar dingetjes meegenomen!

39

ik ben deze morgen ook bij depot 7 geweest.Vind het een mooi assortiment en ben zeker van plan om geregeld eens terug te gaan.Ben toch bijna wekelijks in Hulst om boodschappen te doen.
Heb deze morgen 2 alfabetjes eneen mooie wiltonmal mee genomen

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

40

Het topic is al wel verouderd, maar het schijnt dat het assortiment van Depot7 is uitgebreid. Zal er binnenkort even langs moeten voor wat spullen.

41

Het topic is al wel verouderd, maar het schijnt dat het assortiment van Depot7 is uitgebreid. Zal er binnenkort even langs moeten voor wat spullen.

42