1 Laatst bewerkt door LaLuub (19-06-2015 21:06)

Onderwerp: Bruidstaart 40 jarig huwelijk - vogeltjes

Deze taart gemaakt voor mijn collega die 40 jaar getrouwd is, en zijn vrouw wilde verrassen met een bruidstaart. Het moest iets zijn met vogeltjes, aangezien zijn vrouw een vogelaar is. Het moest niet een echte klassieke bruidstaart worden met witte duifjes ofzo, want die tijd hadden ze wel gehad :D . Het mocht een vrolijke taart worden.

Dit is 'm geworden. Gekozen voor koolmeesjes, en vanuit die kleur ook de bloemen gemaakt. Ze houdt van kleurige bloemen (veldboeketten), dus ik dacht dat geel en blauw wel in de smaak zouden vallen.

Mijn collega was in ieder geval helemaal blij met de invulling. Benieuwd wat jullie ervan vinden.  :y

https://lh3.googleusercontent.com/-Rf1MtVjDkHY/VYRtk2ZumlI/AAAAAAAAU5c/zXKiAcEaOMs/s400/2015_06_19_9999_33.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/--T2qjMNDffo/VYRtl9EYbaI/AAAAAAAAU5k/knK83vXCfwo/s400/2015_06_19_9999_32.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-l4U-9WEl70M/VYRtE-_Hu4I/AAAAAAAAU5U/xLXSM060VCA/s400/2015_06_19_9999_31.JPG

Re: Bruidstaart 40 jarig huwelijk - vogeltjes

Prachtig geheel! Mooie, lieve bloempjes, knap geboetseerde vogelkes, mooi strak.... Daar zal de dame in kwestie vast ontzettend gelukkig van worden! Mooi gedaan!

3

Wow, wat mooi strak!! En wat een hoop mooie details. Ik vind je vogeltjes erg mooi en knap gemaakt.

.. Want taart kan altijd!!

4

Hele mooie taart. Ik zie vooral de blauwe bloemetjes die wat op de zijkant van de taart zijn geplakt graag.

5

oh, hij is echt heel erg mooi geworden en je vogeltjes staan er zo lief op!!! en wat is je taart mooi strak zeg :thumb:

Heel erg leuk de kleuren en ik weet zeker dat ze er heel erg blij mee was :)

6

Alles klopt aan deze taart, mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

erg mooi!

8

Melou schreef:

Hele mooie taart. Ik zie vooral de blauwe bloemetjes die wat op de zijkant van de taart zijn geplakt graag.

Ik vond die zelf ook heel leuk geworden. Moet een beetje een korenbloem voorstellen  :)

Wat een leuk geheel en wat zijn de vogels leuk!

10

Dank jullie wel voor de leuke reacties!

Heb vandaag ook de reactie+foto's vh jubilerende bruidspaar gekregen, en die was echt super. De taart viel zeer in de smaak (letterlijk en figuurlijk).
Ik had gekozen voor een wat frissere vulling: aardbeienyoghurtbavarois (obv verse aardbeien), een heel dun laagje knapperige pure chocolade met daarop viervruchtenhalvajam. Deze combi doet het goed, houden we er in!

supermooi!