Onderwerp: de verjaardagtaarten voor mijn zoon
Zoals meer ben ik begonnen met bakken voor de verjaardag van mijn zoontje.
Hieronder de drie taarten die ik voor zijn verjaardagen heb gemaakt.
Allereerste taartje ooit:

Geïnspireerd op zijn favoriete voorleesboekje. Gevuld met aardbeien jam en room.
Toen een jaar lang geen bakvorm aangeraakt (nouja, appeltaart en gewone cake, maar dat telt niet).
Met zijn tweede verjaardag wilde hij een "Tuta-auto" en zelf vind ik hem leuk geworden (maar had iemand mij kunnen waarschuwen voor het bekleden van de vierkante vormen
)
De basis is vanille biscuit gevuld met aardbeienjam en room en de auto is van chocoladebiscuit met abrokozenjam en chocoladebotercrème.
Na dat taartje heb ik twee taartjes gemaakt (voor de verjaardag van mijn vader en tussendoor omdat zoonlief het uitsteken van vormpjes fondant zo leuk vind) en toen kwam deze:
Een zandkasteel taart! En ik zie zoveel dingen die ik net even anders had willen doen, maar tijdgebrek hè, ben er 4 avonden mee bezig geweest, als de kleine op bed lag en de 5e avond moest ik toch echt ook even slingers ophangen en cadeautjes inpakken.
Chocoladebiscuit gevuld met praliné, hazelnootbavarois en ganache, afgesmeerd met chocoladebortercrème.
Ik ben benieuwd wat hij volgend jaar wil, maar misschien moet ik maar alvast wat gaan oefenen 
Groetjes,
Sibje
edit: hij wil maar 1 fotolink per keer plaatsen, dus die andere twee taarten staan hieronder.