1

Onderwerp: Woezel en Pip

Het thema was Woezel en Pip maar wel een beetje chique omdat ze verder niet van kindertaarten houden.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-QYEKG6BB.jpg

2 Laatst bewerkt door Melou (19-06-2015 14:12)

Re: Woezel en Pip

Hele toffe taart. Is inderdaad een meer volwassen versie.

3

Superstrak ! Top en mooi.

4

Wow die is moooooi echt super!!! Wat knap. Hoe heb je die onderste taart gedaan, al die vakken? Leuk!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Heel erg mooi!

6

lady-vall schreef:

Wow die is moooooi echt super!!! Wat knap. Hoe heb je die onderste taart gedaan, al die vakken? Leuk!

Eigenlijk gewoon opmeten, uitsnijden en opplakken... over de laag fondant die er al op zat. Dus het is in principe een dubbele laag.

7

Prachtig!!! Mooi en strak gedaan zeg.

.. Want taart kan altijd!!

8

Wauw, wat een mooie taart en een mooie kleur!!! zo leuk hoe je dat met de printjes hebt gedaan en is de topper ook geprint? :thumb:

9

Heel mooi!

groetjes Wilma

10

Baklataart schreef:

Wauw, wat een mooie taart en een mooie kleur!!! zo leuk hoe je dat met de printjes hebt gedaan en is de topper ook geprint? :thumb:

Ja die is ook geprint en geplakt op gumpaste... dat wordt dus lekker hard. Stokje aan de achterkant en dan steek je hem er zo in.

11

Wauw wat een gave taart!

12

Malletje schreef:
Baklataart schreef:

Ja die is ook geprint en geplakt op gumpaste... dat wordt dus lekker hard. Stokje aan de achterkant en dan steek je hem er zo in.

dank je wel, ik ga de tip onthouden vind het namelijk erg leuk :thumb:

13

Wat een leukie! Super design, hou er van!

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl