1

Onderwerp: 1e bruidstaart ever

Dit is mijn eerste, ECHTE bruidstaart :) (wel eens 1 gemaakt met dummies).  Tevens ook mijn eerste, echte stapeltaart :P Ik zit al een poosje in de taartwereld maar meestal zijn het gewoon enkele taarten of taarten op een etagere.

Feedback is welkom :)

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11536048_741458155962976_2211022783976591103_n.jpg?oh=cffac439d38260906629885e08aad6d9&oe=55E91932

Less is more :)

Re: 1e bruidstaart ever

Wouwwww die is zoo mooi!!!

Heeeel netjes gemaakt. kZie nergens een rafeltje of dingetje, super! Alle bloemetjes even ver van elkaar af, alle slingertjes even diep... Keurig!
kVind alleen de topper nogal groot in verhouding tot de taart.

4

Tante Taartje schreef:

Heeeel netjes gemaakt. kZie nergens een rafeltje of dingetje, super! Alle bloemetjes even ver van elkaar af, alle slingertjes even diep... Keurig!

Dat vond ik zelf ook wel maar aangezien ze de topper zelf hebben uitgekozen kon ik dat moeilijk weigeren natuurlijk  :P

Less is more :)

5

Heel mooi, mag je trots op zijn! Vind het leuk hoe je de slingertjes gedaan hebt op de onderste taart

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Heel mooi!!!

D_niEsZz schreef:
Tante Taartje schreef:

Dat vond ik zelf ook wel maar aangezien ze de topper zelf hebben uitgekozen kon ik dat moeilijk weigeren natuurlijk  :P

Precies...! Klant is koning! ;)

8

Wow, wat een mooie taart! Daar mag je heel trots op zijn.

.. Want taart kan altijd!!

super mooie taart

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

10

Wauw, wat is dat mooi gedaan en wat knap zeg!!! en wat heb je dat mooi gespoten die boogjes echt super :thumb:

11

Heel mooi!!!

12

Mooi gedaan!

groetjes Wilma

13

Erg mooi!!