Onderwerp: Gebakjes gevuld met Côte D'or Praliné en Hazelnootmousse
Had nog veel over van een taart die ik moest maken dus ook gebakjes van gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gebakjes gevuld met Côte D'or Praliné en Hazelnootmousse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Had nog veel over van een taart die ik moest maken dus ook gebakjes van gemaakt.
Oooooooooiiii lekker!!!
Ohhh ziet er lekker uit zeg mmmm staan de vullingen hier?
Ohhh ziet er lekker uit zeg mmmm staan de vullingen hier?
Dat zou ik niet weten maar de hazelnootmousse is van funcakes en de praliné is 200 gram praliné chocolade van cote dor smelten in de hete 250 ml slagroom, helemaal af laten koelen en daarna kloppen zoals je slagroom opklop
Hartelijk dank voor jullie reactie
Ohh vreselijk lekker!
Oh wat lekker, zeg!
heerlijk!!!!
Wat voor maatje is dit gebakje ongeveer??
Ik wilde dit topic eigenlijk niet openen omdat ik de praline zoooooo lekker vind, en dan misschien wel in de verleiding zou komen om deze ook te gaan maken... . Toch geopend, hopend op een heel moeilijk recept wat de praline creme betreft . Niet dus.... . Ga deze nog niet maken, maar wel bij de eerstvolgende verjaardag. Heb ik een excuus (ben nl wèèr 15 kilo te zwaar )
Ze zien er iig erg lekker uit
Ik wilde dit topic eigenlijk niet openen omdat ik de praline zoooooo lekker vind, en dan misschien wel in de verleiding zou komen om deze ook te gaan maken... . Toch geopend, hopend op een heel moeilijk recept wat de praline creme betreft . Niet dus.... . Ga deze nog niet maken, maar wel bij de eerstvolgende verjaardag. Heb ik een excuus (ben nl wèèr 15 kilo te zwaar )
Ze zien er iig erg lekker uit
Nee dus geen heel moeilijk recept maar juist heel makkelijk sorry
En ja die kilo's zullen ons ons hele leven achtervolgen want ben getopt met dieten na er 22½ kilo af te hebben maar er zitten er al weer 4 bij en dat terwijl ik niet eens heel rare dingen doe.
Ik heb ook een te trage schildklier en dat is ook niet bevordelijk maar heb daar medicijnen voor dus hoopte ik dat dat voldoende zou zijn.
Succes met het maken en inderdaad dan maar beter als je een feestje heb maken
Ziet er weer goeeeeeeeed uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gebakjes gevuld met Côte D'or Praliné en Hazelnootmousse