1

Onderwerp: Elsa topper

Weet iemand of er elsa toppers zijn die je kan gebruiken voor zo'n barbietaart?

2

Re: Elsa topper

Er zijn Elsa poppen in de omloop

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

3

Oke, weet je toevallig ook waar? Ik kan het niet vinden op Google nl..

4

Ik had een tijd geleden ook een Elsa barbie nodig, maar deze zijn erg moeilijk te vinden. Ik vond ze alleen op buitenlandse sites. En zo rond de 30 euro... Toen hebben ze zelf een barbie ergens vandaan gehaald en die aan mij gegeven. Een Elsa pinpop bestaat volgens mij niet. Misschien zou je zelf het bovenlijfje kunnen boetseren?

5

Googelen op frozen barbie.  Ca 18 euro bij bart smitt

Groetjes Sanne

6

Ennas schreef:

Googelen op frozen barbie.  Ca 18 euro bij bart smitt

Deze heb ik toen ook gezien, maar er stond steeds bij dat deze niet beschikbaar/uitverkocht was. Misschien nu weer op voorraad?  :)

7

Thnx voor de tips.. vind €18 een beetje veel. Ik ga ff verzinnen wat ik ga doen

8

marijkevels schreef:

Thnx voor de tips.. vind €18 een beetje veel. Ik ga ff verzinnen wat ik ga doen

Je zou voor kunnen stellen dat ze de barbie kopen en dan aan jou geven zodat jij deze in de taart kan steken? Heb ik wel eens gedaan, anders zou het een dure taart worden  ;) . Ze hadden toen gelijk een cadeau  ;)

9

De taart is voor mijn dochtertjes die dit jaar allebei al een duur kadootje mogen voor een keer... denk dat ik maar een 'gewone' frozen taart ga maken

10

De taart is voor mijn dochtertjes die dit jaar allebei al een duur kadootje mogen voor een keer... denk dat ik maar een 'gewone' frozen taart ga maken

11

Maar als je nou een gewone, goedkope, barbie neemt? En deze net zo aankleed als Elsa? Heb ik ook eens gedaan  :y . Het gaat toch om het idee  ;)

12

the little cake shop verkoopt een suiker-Elsa....... eetbaar en goedkoper dan de barbie?