1

Onderwerp: Ik zal mij even voorstellen.

Hallo allemaal.

Na echt lange tijd rond geneusd te hebben heb ik besloten mij toch ook maar aan te melden.
Maar wie ben ik.... Mijn naam is Dyon. Ben 32 jaar en ben een hele creatieve moeder :)
Echter kwa taarten bakken moet ik nog veel leren. Mijn eerste taart was voor mijn zoon 3 jaar geleden waar ik 8 uur over heb gedaan heel wat gevloek, getier en bijna een verbouwing van een keuken :O  O-)
Om vervolgens te roepen NOOIT meer aan zon project te beginnen!
Maar jullie raden het al we zijn nu 3 jaar verder en onze dochter wil graag een Frozen taart, en ik ben gaan Google maar jemig wat zijn dit taarten duur geworden! Dus ga ik het opnieuw proberen.
Ik doe al heel veel in de keuken zo vieren we al 15 jaar Halloween en daar maak en bak ik veel voor met uiteraard veel creativiteit.
Kleine projecten zoals cakepops, cupcake's met nodig boetseerwerk lukt me wel maar een taart is andere koek!
Kortom zou ik heel graag van jullie willen leren, en moet bekennen ik kijk mijn ogen uit naar jullie werk!
En hoop dat het na veel geduld dit keer wel goed werkt er een leuke hobby aan overhoud.

Lieve groet,

Dyon

2

Re: Ik zal mij even voorstellen.

Nou meid, je bent bij ons aan het goede adres hoor. Lees op je gemakje alle FAQ's door en vraag wat je nog niet duidelijk is. Enne.... die Frozentaart willen we wel zien hoor. Welkom op ons forum!

Tieneke

3

Re: Ik zal mij even voorstellen.

Hartelijk dank voor het welkom heten Tieneke!
Ik zal zeker mijn best gaan doen en een foto plaatsen :)

4

Re: Ik zal mij even voorstellen.

Welkom op het forum en weet zeker dat het je nu vast gaat lukken met alle tips van het forum!!!

heel veel succes met bakken en lees plezier =D

5

Re: Ik zal mij even voorstellen.

Welkom en heel veel bakplezier.

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Re: Ik zal mij even voorstellen.

Hartelijk dank voor het welkom heten! :D