1

Onderwerp: Efteling taart met sprookjesbos, Jokie en Jet

De kleine Naomi is groot fan, dus tja, wat doe je dan? Gevuld met vanillecreme en verse aardbeienjam
http://s18.postimg.org/vuk6i5cd1/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Efteling taart met sprookjesbos, Jokie en Jet

Gaaf! Die is vast in de smaak gevallen  :y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ja, absoluut, moeder was erg blij met het resultaat, de jarige jet heeft hem nog niet gezien op,dit moment

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Super!!!!!

5

Hij ziet er goed uit, mooi geboetseerd ook  :Y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Wauwww, echt zo leuk en wat heb je alles mooi geboetseerd, super gewoon!!! :thumb:

7

Dank jullie wel allemaal, was de eerste keer met poppetjes op een taart zoals deze en ik ben er best beetje trots op want ze zien er niet eens uit als Aliens en ze zijn ook niet scheel whahahahahah

8

Erg gaaf!!!

.. Want taart kan altijd!!