1

Onderwerp: voor de laatste keer

a.s. donderdag ga ik mijn laatste workshop geven. na een time out die 3 maanden gepland was maar nu al anderhalf jaar duurt heb ik besloten om te stoppen met het geven van workshops en het maken van taarten. het maken en verkopen van mijn originele mallen lijn blijft wel doorgaan even als demo's op diverse beurzen. een tijdlang heb ik niets gedaan dus vandaag alles nog even checken, wegen en nameten, toch stiekem nog even snel een keertje de basis oefenen (wel andere aankleding dan de workshop) dus vergeef mij de kleine snelle afwerkingsfoutjes, ja ik heb ze zelf ook gezien  :lol:
zeg nooit nooit, maar voor voorlopig zeg ik tot ziens. ik heb van jullie, jullie werk en jullie gezelligheid genoten. op de facebookgroep van Brennies CakeHouse kan je mij en de mallen en eventuele volgende werken volgen.
dikke kus van mij en wie weet tot ziens, horens of mails
XXX

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11118823_838035586281338_259960999752437018_n.jpg?oh=6798cb255243dade8ebe25958eeb4aa5&oe=55F2AC29

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11017669_838035589614671_719932391893377887_n.jpg?oh=553a0d9954e3a8250e92e159f0099fcd&oe=55FE5C4E

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11351383_838035539614676_7625878864023364194_n.jpg?oh=0d1381aefa4059ddcb555c0825b6f397&oe=55F1A970

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: voor de laatste keer

wow mooi zeg, wat zonde dat je stopt.

3

Nou meis wij gaan jou prachtige creaties en jou gezelligheid zeker missen. Heel erg bedankt en veel succes met alles.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Wat een moedig besluit. Knuff.
Succes en veel happiness voor wat de toekomst je brengt. Als één deur sluit, openen andere deuren zich en kun je verder met een persoonlijke ontwikkeling. Hoe dan ook, wat zich nog allemaal ontvouwt voor je...ik wens je daarbij veel succes, plezier en passie.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Dat klinkt alsof je het helemaal zat bent (geweest). Ik heb je ooit maar 1 keer gesproken, heel kort in Apeldoorn en vind je heel erg aardig. En je talent staat buiten kijf. Ik ga je dus missen, je creaties en je leuke verhaaltjes met gekwebbel. Lieverd, je vindt vast iets om je talent in kwijt te kunnen, geniet donderdag nog een laatste keer.

Tieneke

6

*sjips* dat wordt afkicken  :P

Jammer Brenda! Maar wel leuk om te horen dat je nog wel lekker in de mallen en demo's blijft  :y
Dusse..... graag tot ziens  =D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Ontzettend jammer voor ons, want je bent altijd een grote inspiratie voor velen van ons geweest. Ik hoop, dat je wel evengoed af en toe langs komt op ons forum om even als vanouds mee te "kwebbelen". Dat zou gezellig zijn. Graag tot ziens, Brenda, en niet te vergeten: deze creatie is ook weer :thumb: .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

jeetje wat geweldig mooi!!!! en wat ga ik jou creaties missen....moet altijd ff spieken bij jou....wat een talent!! Jammer voor ons dat je er mee stopt. Zolang je maar doet waar jij gelukkig van word!

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

Ow lieve brenda, wat jammer dat je ermee gaat stoppen.. maar natuurlijk moet je doen wat goed voor je voelt, ik heb al heel wat mooie taarten van je gezien en kijk ook regelmatig dezelfde taarten nog eens goedom me erdoor te laten inspireren. Mijn dank hiervoor en hopelijk tot ziens! Liefs, Ilona

10

Mooi!

En het klinkt alsof je er heel goed over nagedacht hebt en het nu gewoon nodig hebt om te stoppen. Dank je wel voor de inspiratie en misschien tot ziens.

11

Wauw, wat een mooi laatste pronkstuk!!! prachtig hoe je dat toch maar doet. :thumb:

Heel veel dank voor je mooie inspiratie en heel veel goeds voor de toekomst!! :)

12

Weer heel erg mooi geworden! Erg jammer dat je gaat stoppen met het maken van taarten. Jouw taarten en je boetseersels waren altijd een lust voor het oog. Heel veel plezier en succes gewenst met je mallen, en wie weet - sorry, ik hoop in stilte  ;-) - bedenk je je ooit nog weer, en mogen we weer genieten van je fantastische werk!