Onderwerp: Naked Cake met verse Bosvruchtenmousse
Wilde altijd al eens een Naked cake maken en omdat vrienden van ons in ondertrouw zijn gegaan heb ik deze taart als verassing voor ze gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Naked Cake met verse Bosvruchtenmousse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wilde altijd al eens een Naked cake maken en omdat vrienden van ons in ondertrouw zijn gegaan heb ik deze taart als verassing voor ze gemaakt.
O ik vind hem heel mooi! Heerlijk ziet hij eruit.
De taart ziet er heerlijk zomers uit.
Oooh ziet er echt heeeerlijk uit!!
Hij zit er echt heel mooi en vooral lekker uit!!
Oh die is super mooi. Die staat al een tijdje op mijn lijstje om te maken...precies hetzelfde idee toevallig. Maar (nog) geen gelegenheid om 'm te maken.
Ziet er echt supermooi en lekker uit.
Complimenten!
Oh, wat prachtig weer. Ik vind het vooral mooi hoe je de rode besjes als een soort waterval hebt gebruikt.
Tieneke
Die ziet er heerlijk uit!!!
Ik ga deze ook eens maken.
Ziet er heel mooi en heel lekker uit,kan zo in n magazine!
wauwwww, dat is echt een plaatje !! super mooi gedaan en wat lekker ziet de taart eruit zeg
Allemaal heel hartelijk dank voor jullie leuke reactie.
Ik wilde hem ook al heel lang maken vandaar dat ik hem als cadeau gaf voor hun ondertrouw.
Eigenlijk is het de makkelijkste taart die je maar kunt maken want er is geen kunst aan en het hoeft ook niet netjes
Zeker een aanrader en denk dat ik hem in september nog een keer ga maken voor mijn zoon zijn verjaardag
Dat marsepein is ook leuk maar zie toch liever dit soort taarten
Ziet er gewoon zaaaaaaaaaaaaaaaalig lekker uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Naked Cake met verse Bosvruchtenmousse