1 Laatst bewerkt door Jessi bakt (06-06-2015 16:40)

Onderwerp: Bruidstaart

Vanmorgen heb ik deze bruidstaart mogen leveren voor een prachtig bruidspaar! Het maken gisteren was geen pretje met die hitte... bloed zweet en tranen, maar goed, het resultaat valt nog alleszins mee.... Ik kreeg net bij de locatie al een mooi compliment dat het de eerste bruidstaart sinds tijden was die ook echt op een bruidstaart leek.
De taart was 64 cm hoog! Elke taart is gevuld met twee lagen frambozenmousse en een laag banketbakkersroom er tussen.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/s720x720/11406240_1447912498838450_5769621359722704972_o.jpg

2

Re: Bruidstaart

Wat een prachtige taart ondanks de hitte en wat een mooi compliment heb je gekregen.

3

Heel mooi!!!

(Maar met die vulling hoop ik dat hij niet (lang) buiten staat/in de zon staat.... ;))

4

Mooi!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Heel erg mooi!!! Ook ondanks de hitte van gister!

6

wat strak zeg!! is hij afgesmeerd met ganache?

7

annick67 schreef:

Heel mooi!!!

(Maar met die vulling hoop ik dat hij niet (lang) buiten staat/in de zon staat.... ;))

Nee hij zou sowieso niet buiten staan en op de locatie was het heerlijk koel binnen, daar had ik van te voren naar gevraagd!

8

omi schreef:

Nee hij is afgesmeerd met botercreme

9

Jessi bakt schreef:
omi schreef:

wat een mooie scherpe randen heb je dan nog gekregen met dit warme weer! mijn complimenten!

10

omi schreef:
Jessi bakt schreef:
omi schreef:

wat een mooie scherpe randen heb je dan nog gekregen met dit warme weer! mijn complimenten!

Dank je Omi! (en natuurlijk ook de anderen)

11

Wat een prachtige taart, zulke mooie hoge en niets te zien van de vullingen ondanks een lichte bekleding. Ze is echt heel mooi hoor.

Tieneke

12

Prachtig!!!!!

13

Tante Tien schreef:

Wat een prachtige taart, zulke mooie hoge en niets te zien van de vullingen ondanks een lichte bekleding. Ze is echt heel mooi hoor.

Tieneke

Sluit ik me helemaal bij aan, hij is super!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

14

Mooi!  Chapeau met die temperatuur! Ik mag in juli ook

15

Wauw, wat een enorme mooie bruidstaart en wat is die hoog!! je lagen zijn allemaal heel mooi strak en je bloemen zijn prachtig :thumb:

wat en werk inderdaad met deze temperaturen maar het is een schitterende taart :)

16

Bedankt allemaal!

17

Prachtig en idd zooo strak! Ik red het nog steeds niet..
Bij zo'n hoge taart, heb je daar een grote douwel helemaal door het midden gedaan of alleen douwels in de onderlinge taarten?

18

Wat een werk inderdaad. Maar knap gedaan! Helemaal met die hitte was het een ramp, en dan vond ik het al erg met een simpel taartje! En wat heb je die onderste laag mooi strak afgewerkt met het quilten!

Is dat op de achtergrond trouwens de locatie, of heb je zelf zo'n geweldige ruimte beschikbaar voor het bakken?  :D

19

anoesz74 schreef:

Prachtig en idd zooo strak! Ik red het nog steeds niet..
Bij zo'n hoge taart, heb je daar een grote douwel helemaal door het midden gedaan of alleen douwels in de onderlinge taarten?

Dank je!
Nee ik heb alleen in de onderlinge taarten zelf dowels gedaan, maar volgende keer wil ik wel proberen een dowel door alles heen te doen want ik vond het best eng zo...

20

Manon92 schreef:

Wat een werk inderdaad. Maar knap gedaan! Helemaal met die hitte was het een ramp, en dan vond ik het al erg met een simpel taartje! En wat heb je die onderste laag mooi strak afgewerkt met het quilten!

Is dat op de achtergrond trouwens de locatie, of heb je zelf zo'n geweldige ruimte beschikbaar voor het bakken?  :D

Dank je!

De achtergrond is de keuken van de trouw locatie, daar heb ik de taart opgebouwd en de roosjes geplaatst