1

Onderwerp: Geïnspireerd door dollelollypop......

.....heb ik deze taart gemaakt voor de 5e verjaardag van mijn zoon! Een paar weken geleden postte zij een recept van een soort aardbeientompoucen. Die heb ik toen nagemaakt en mijn zoontje vond dat zo lekker dat hij het goed vond als ik daar zijn verjaardagstaart van maakte ;)
Ik heb nu voor de onder- en bovenkant van de taart een plak biscuit gebruikt, omdat ik bladerdeeg niet zo'n goed idee vond! Hij smaakte heerlijk!!

http://s30.postimg.org/djlts1oal/IMG_2012.jpg

2

Re: Geïnspireerd door dollelollypop......

mmm, lekker!!

3

Wat een leuk idee zeg, een taart van tompouce! Gaaf hoe Marion anderen inspireert.

Tieneke

4

Leuk hoe Marion en dit forum inspireert tot nog weer nieuwe ideëen.
Het ziet er erg lekker uit.
En ook mooi om te zien.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Oh die lijkt me heerlijk! Nog gefeliciteerd

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

nou dat ziet er inderdaad heerlijk uit zeg!! en heel leuk hoe je dat gemaakt hebt :thumb:

en natuurlijk nog gefeliciteerd met je zoontje :)

Bedankt voor de reacties!! Ik vond het ook een leuke taart om te maken en hij viel erg goed in de smaak bij de gasten! Ik had ook nog een fruitvlaai gemaakt, maar daar werd bijna niet van gegeten :lol:

8

Dat ziet er erg lekker uit! Waar is dat recept van die tompouchen te vinden als ik vragen mag?

Wauw wat ziet die er lekkee uit! Jammie!!   :P