1 Laatst bewerkt door lady-vall (18-04-2015 17:54)

Onderwerp: tylose over datum

Hoi!

Ik heb tylose poeder dat iets over de datum is..nou vraag ik me af...kan dat kwaad? ik kan het me haast niet voorstellen  :think:

Edit: en mijn crisco en lijm ook zie ik nu  :lol:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: tylose over datum

Het kan op zich geen kwaad, maar de werkzaamheid gaat wel wat achteruit.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Oh oke...dankjewel. die potten zijn allemaal best groot en als je dan eens in de twee maanden een taart bakt...;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Kan iemand nog antwoord geven op mijn edit, de crisco en lijm? Hebben jullie dat ook niet,omdat bijv crisco zon grote pot is?

5

De THT en TGT datum zijn niet hetzelfde  ;) . THT is dat inderdaad de kwaliteit achteruit gaat, maar je het nog wel kan gebruiken, mits goed bewaard. Volgens mij staat er ook een THT datum op de crisco. Op de lijm weet ik niet, maar als deze nog gewoon helder is (zonder vlokken oid) is deze nog wel te gebruiken. Ik heb het niet (meer) dat er iets over de datum gaat  ;)

6

de crisco en lijj zou ik weggooien. crisco wordt ranzig als hij over datum is, lijm zit water in en kan bederven dus, zelf nieuwe lijm maken met de tylose en probleem opgelost

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda