Onderwerp: Parade: 2 bruidstaarten, griezelen in april, paw patrol, dooptaart
Weer even een update met creaties die ik gemaakt heb de laatste tijd.
Griezelen in april. In januari had ik al een paarse variant gemaakt voor haar zusje en nu in april mocht ik weer. Hetzelfde, maar totaal anders. Erg leuk om te maken wanneer het geen Halloween is
Paw Patrol, het gouden sterretje voorop was ter herinnering aan de overleden vader die er voor het eerst niet bij zou zijn deze verjaardag. Heavy, maar wel een prachtige gedachte.
Dooptaart, een variant op een die ik al eerder heb gemaakt. Deze was goed voor zo'n 50 personen, niet zo'n kleine dus
Bruidstaart met rozen waterval, allemaal van fondant en stuk voor stuk een roze randje dust gegeven. Wat een tijd gaat daar toch in zitten
Bruidstaart met suikerbloemen en vlinders voor bijna 70 personen. Wellicht wordt de veelgenoemde zwart-witte bruidstaart van internet er wel in herkend dit is dus mijn paarse versie. Helaas alleen nog maar foto's van mijn telefoon en gemaakt op de locatie (daar pas opgebouwd, omdat hij echt megazwaar was), dus hopelijk krijg ik nog mooie van de fotograaf. Komt vast wel goed want deze laatste was voor mijn buren
Bedankt voor het kijken!!