Onderwerp: stippen en rozen taart

gevuld met bananen mousse en nutella-vulling!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » stippen en rozen taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

gevuld met bananen mousse en nutella-vulling!
Wat een lief mooi taartje! En de combi van die vullingen klinkt heerlijk, ga ik ook eens maken.
Prachtig! Mooie kleuren zeg, wauwie... Lijkt me inderdaad ook erg lekkere combinatie!
Mooie rozen!!! Mooie kleurencombi zo! 
Heel mooi en vooral die donkerrode roos, die kleur, vind ik echt prachtig
Heel stijlvol, echt prachtig. Lekkere vullingen ook zeg, mmmm.....
Tieneke
Hij is mooi hoog! Prachtige rozen!
prachtig, hele mooie kleuren en prachtige rozen, echt een lief mooi taartje
en de vulling, echt zalig!!

Hoi Robinsue,
Wat een geweldige taart! Vind hem zo mooi De rozen en stippen en kleurencombinatie Prachtig! Heb hem stiekem nagemaakt voor mijn moeder Zelf kan ik niet zo goed taarten verzinnen zeg maar En mijn mams was er zo blij mee
Wat een mooi taartje en wat superstrak. Dan moet ik echt nog veeeeel oefenen om mijn taarten zo strak te krijgen.
Wat knap gedaan die rozen zeg! Heel mooi
Super mooi!
Heb je nog iets met de nutella gedaan? Of gewoon zo uit de pot op het biscuit gesmeerd?
Mooie combinatie!!
Super mooi!
Heb je nog iets met de nutella gedaan? Of gewoon zo uit de pot op het biscuit gesmeerd?
Sorry, lees nu pas jouw reactie! Ik had eerst slagroom opgeklopt en erna de nutella erdoorheen gespateld.
Hoi Robinsue,
Wat een geweldige taart! Vind hem zo mooi De rozen en stippen en kleurencombinatie Prachtig! Heb hem stiekem nagemaakt voor mijn moeder Zelf kan ik niet zo goed taarten verzinnen zeg maar En mijn mams was er zo blij mee
leuk om te lezen, vind ik helemaal niet erg! juist leuk dat mensen inspiratie opdoen a.d.h.v. mijn taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » stippen en rozen taart