Onderwerp: afbeelding van vierkant naar rond
Hoe kan ik een vierkante afbeelding rond maken om als eetbare print af te drukken? De print is nu vierkant. Ik wil gebruik maken van Gimp maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » afbeelding van vierkant naar rond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe kan ik een vierkante afbeelding rond maken om als eetbare print af te drukken? De print is nu vierkant. Ik wil gebruik maken van Gimp maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen???
Groot printen en dan rond uitsnijden lijkt me.............
Heb je Word?
Dan:
Plakken in Word --> Opmaak --> Afbeeldingsvorm --> Bij de basisvormen voor Ovaal kiezen.
Dan wordt-ie rond
[bewerk]
In Gimp weet ik het dan weer niet
Heb je Word?
Dan:
Plakken in Word --> Opmaak --> Afbeeldingsvorm --> Bij de basisvormen voor Ovaal kiezen.
Dan wordt-ie rond[bewerk]
In Gimp weet ik het dan weer niet
Moet haar word-versie wel nieuw genoeg zijn
bij oude versies van word kon dit niet, vanaf office2010 sowieso wel.
Ik heb Word uit Office 2007, daar kan het al in hoor. En da's ondertussen best een ouwetje
Ik heb Word uit Office 2007, daar kan het al in hoor. En da's ondertussen best een ouwetje
Voordat ik 2010 kreeg had ik 2003 (mijn werkgever loopt nooit zo voorop ) en daarin kon het niet. Ook op de thuis-PC hadden we tot voor kort alleen 2003. Dus vandaar dat ik even waarschuw dat niet alle wordversies het kunnen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » afbeelding van vierkant naar rond