1

Onderwerp: Help zwart of wit

Dames
Ik ga een cupcake toren met aansnij taart maken voor een verloving
Mag zelf weten welke kleur
Ik twijfel tussen wit en zwarte baking cups help wat is mooi
Zij heeft een heel zacht roze jurk en hij een zwarte pak
Worden cup cakes met witte rondje en een zacht roze roosje
Aansnij taart ook in die kleur.

Re: Help zwart of wit

Ik zou niet voor zwart gaan, eerder voor wit. Maar misschien is zilver of zacht grijs ook een mooie optie? Of een kleur die terugkomt in de bloemen? Dan wordt het met de kleuren die je als topping gebruikt een mooie eenheid, lijkt me.

Succes!

3

Zilver baking cups glimmen zo ik wil juist een sjieke uitstraling zonder die metallic kleurtje.

4

Ze heeft witte bloemen. Wat is dit moeilijk

Als je even googlet op afbeeldingen 'grijze baking cups' komt er heel veel tevoorschijn.
Ikzelf vind de tweede optie erg mooi. Ik weet niet zeker of ik hier zomaar een link mag zetten: http://www.tastydecorations.nl/cupcakes … stuks.html Als dit niet is toegestaan, laat het me weten, dan verwijder ik het direct.
Maar ik zag ook dat je al bezig bent met witte cups... Twijfel je toch nog of open de zaken langs elkaar?

6

Ooh die is inderdaad erg mooi
Ja twijfel vandaag weer enorm dacht gister nog zeker voor wit te gaan.
Komt dus wel een roos op kan dat met zon vlinder cup?

7 Laatst bewerkt door Tante Taartje (01-06-2015 10:55)

Denk dat je dat zelf moet beslissen. Jij weet wat je mooi vindt, je hebt waarschijnlijk ook een idee wat het bruidspaar mooi vindt.... En hé, mooi wordt het toch wel. :)

8

Ja weet eigenlijk normaal altijd wrl wat ik mooi vind
Maar dit is mijn eerste etagere met cc's weet niet wat een
Sjiek uitstraling zal geven en toch genoeg opvalt.
Ja hoop indd dat ie mooi wordt nazoveel werk :)

9 Laatst bewerkt door Esther68 (01-06-2015 11:50)

Ik zou niet voor witte gaan omdat de bovenkant ook al wit is. Alleen zwart vind ik ook weer .....te zwart  ;) .
Ik zou, denk ik, gaan voor zwart/wit of zwarte en roze. Ik heb net gegoogeld op 'zwart wit baking cups' en dan zie echt hele leuke  :Y
Oh ja...wat je ook kunt doen is, de cc's bakken in gewoon wit en dan leuke cupcake wrappers eromheen doen. Hier heb je vaak meer keus (motief) in dan in baking cups. Je hebt ook van die wrappers in een soort kant (laser gesneden), ook in allerlei motieven. Die zou je dan om een zwarte of roze kunnen doen.

10

Esther super bedankt voor t meedenken, ga zo naar de taartwinkel is kijken wat ze heeft

11

Ik zou ook niet voor witte cups gaan: vaak gaan die toch wat doorschijnen en blijven dus niet 'mooi' wit  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!