1

Onderwerp: Cc baking cups help alsjeblieft

Hallo allemaal

Ik ben bezig met een cc toren voor een verloving
Wil graag witte papiertjes gebruiken maar welke
Moet ik nou hebben?
Dus eentje die niet loslaat en vettig wordt/doorschijnt
Alvast bedankt

Re: Cc baking cups help alsjeblieft

De een vind de vormpjes van Wilton erg goed, de ander zweert bij House of Marie. Ik zelf gebruik House of Marie. Je kan ook een beetje rijst onder in de cupcakebakvorm doen, dat zorgt ervoor dat het vet opgenomen wordt en minder effect heeft op het papier.

Nadat de baktijd klaar is zou ik de cupcakes gelijk uit het bakblik halen en laten afkoelen op een rooster zodat het papiertje blijft zitten.

Succes  :thumb:

Groetjes Kirsten

3

Ik gebruik ook altijd de House of Marie baking cups. Zelfs na 5 dagen zaten deze nog goed  :Y .  Ik had te veel cc's gebakken en testte hoeveel dagen ze nog lekker zijn. Ik vond ze nog steeds lekker  :Y (gebruik FunCake mix)

4

Dankjewel dames ik ga ook maar is HoM proberen.
Ik ga het ook is met rijst proberen.

Ik heb de mix van bake delicious ga het voor het eerst gebruiken. Onze bakwinkel zweert erbij
Dus ben benieuwd.

5

Ik ga voor het eerst een cc torrn maken  wat is mooier een bolle cupcake of platte
Worden ze niet te klein bij z'on platte?

6

willeren schreef:

Ik ga voor het eerst een cc torrn maken  wat is mooier een bolle cupcake of platte
Worden ze niet te klein bij z'on platte?

Ligt een beetje aan het thema. De ene keer wil ik ze wat boller, de andere keer niet. Ik gebruik bij beide dezelfde hoeveelheid beslag (45 gr, HoM zijn wat groter dan andere baking cups). Wil ik platte, dan leg ik een broodplank op de cc's. Echt maar voor een seconde of 5.

7

Verloving: cupcakes met aansnijtaartje met rozen
Ik dacht eerst aan zwarte vormpjes maar ws is wit mooier met soft pink
Ben er nog niey helemaal over uit. Ik ben er trouwens helemaal vrij in.

8

Past HoM dan wel in een gewone blik die van mij is 5cm op de bodem

9 Laatst bewerkt door Tigrasas (31-05-2015 22:17)

ik verkoop vormpjes die niet verkleuren, GEEN vet doorlaten en al helemaal niet loslaten, je kunt mij mailen bij interesse.
Oh, en ook wel fijn, deze blijven zelf staan en hoeven niet in bakblik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Tigrasas heb je gemaild dat zou gaaf zijn.

11 Laatst bewerkt door Tigrasas (01-06-2015 06:27)

Je hebt bericht terug, ik heb wel wit, maar niet voldoende denk ik, wanneer heb je deze nodig?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

12

Donderdag al is een spoedje

13

Verkoop van TWEEDE kans mag in betreffende rubriek, commerciële verkoop, ook niet zo tussen neus en lippen door, is niet toegestaan.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14 Laatst bewerkt door Tigrasas (01-06-2015 18:04)

Commercieel?  Ik probeer iemand te helpen en dan krijg ik dit bericht als reactie, mijn eerdere topic in de te koop rubriek is ook gewoon blijven staan zonder enige opmerking...ik kan het niet meer volgen maar verwijder die dan ook maar =(

15

willeren schreef:

Donderdag al is een spoedje

Sorry, dan kan ik je niet helpen