Onderwerp: Appel monchou taartjes en nog wat koekjes en cupcakes...
Overheerlijke mini taartjes gemaakt met het recept van Chantelles Kitchen. Zéker voor herhaling vatbaar En nog wat koekjes en cupcakes.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appel monchou taartjes en nog wat koekjes en cupcakes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Overheerlijke mini taartjes gemaakt met het recept van Chantelles Kitchen. Zéker voor herhaling vatbaar En nog wat koekjes en cupcakes.
Wat ziet dat er allemaal prachtig en verzorgd uit!
Wat een heerlijke appeltaartjes... en prachtige koekjes en cupcakes. Jouw molds zijn echt supergedetailleerd he? Ik vind ze prachtig.
Tieneke
Wauw, wat is dit ontzettend mooi en dan ook nog zo sfeervol op de foto gezet
je koekjes zijn prachtig net zo als je cup cakes en dan je appel gebakjes , oh die zien er zo zalig uit
zo netjes hoe je de bakjes van de appel gebakjes hebt gemaakt
zou je het recept van de appel gebakjes willen delen? ik vind het zelf niet op de site.
Wat een mooie koekjes en cupcakes...echt geweldig!
Ik wil ook wel het recept van de appel-gebakjes
Ohhh wat een lieve en leuke reacties. Het recept van de appel monchou taartjes staat op de facebook pagina van Chantelles kitchen, alwaar nog meer overheerlijke recepten te vinden zijn
Mocht je nu geen facebook hebben kan ik het je eventueel nog mailen.
Stuk voor stuk prachtig.
En met nog een extra compliment voor de foto's. Zouden zou boekcovers kunnen zijn. Echt geweldig goed gedaan!
Ohhh wat een lieve en leuke reacties. Het recept van de appel monchou taartjes staat op de facebook pagina van Chantelles kitchen, alwaar nog meer overheerlijke recepten te vinden zijn
Oh zou je het alsjeblieft naar mij kunnen mailen, ik heb geen Facebook. Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Groetjes Vonn
Ze zien er allemaal zo mooi en netjes uit!!!
Hoi Marlies,
Super bedankt voor het recept
Groetjes Vonn
Kan ik bij je de "lotushart uitsteker met de bijbehorende hartvormspinglemold bestellen samen. Het is nog "actie vandaag?
Hoeveel kosten? en pakettpost?
Bedank! Groetjes!
Ps: Ik heb geen faceboek.
Wow! Wat prachtig weer!
Hoi Marlies,
Super bedankt voor het receptGroetjes Vonn
Graag gedaan
Kan ik bij je de "lotushart uitsteker met de bijbehorende hartvormspinglemold bestellen samen. Het is nog "actie vandaag?
Hoeveel kosten? en pakettpost?
Bedank! Groetjes!Ps: Ik heb geen faceboek
Je hebt een mailtje
Verder iedereen bedankt voor de lieve reacties en complimenten
Nog 1 vraagje zijn dat de mini tartlette vormpjes van 5,3 cm die per 25 stuks in de webshop te koop zijn?
Groetjes Vonn
Nog 1 vraagje zijn dat de mini tartlette vormpjes van 5,3 cm die per 25 stuks in de webshop te koop zijn?
Groetjes Vonn
Dezezijn het.
vonn schreef:Nog 1 vraagje zijn dat de mini tartlette vormpjes van 5,3 cm die per 25 stuks in de webshop te koop zijn?
Groetjes Vonn
Dezezijn het.
Jaaaaa dan bedoelen we dezelfde, ga ik ze het weekend kopen. Top bedankt
Groetjes Vonn
Mooie decoraties op je cupcakes! Heel erg mooi en supernetjes!!!
Hoe heb je die laatsten gemaakt als ik vragen mag?
Mooie decoraties op je cupcakes! Heel erg mooi en supernetjes!!!
Hoe heb je die laatsten gemaakt als ik vragen mag?
Bedankt voor je compliment. De laatsten zijn gemaakt van wit fondant metdeze mal, (een gedeelte ervan uitgestoken met een cirkel uitsteker) en daarna heb ik ze ingeschilderd met dust en rejuvenator (of alcohol met een hoog percentage).
misschien een beetje laat maar was een paar daagjes er tussen uit!!
zou je het misschien nog naar me willen mailen?
Alvast bedankt
Nou pffff ben net de bakjes aan het bakken, deeg goed gelukt uitrollen ook, vormpjes netjes bekleed, maar als ze de oven ingaan dan zakken de bakjes tijdens het bakken helemaal in en blijft er niet veel van de mooie hoge bakjes over. HELP wat doe ik fout!!!!!!!!!!!
Groetjes Vonn
Wouw ben verliefd op je koekjes, schitterende mallen!! Heb even op de site gekeken, helaas niet binnen mijn budget..
Nou pffff ben net de bakjes aan het bakken, deeg goed gelukt uitrollen ook, vormpjes netjes bekleed, maar als ze de oven ingaan dan zakken de bakjes tijdens het bakken helemaal in en blijft er niet veel van de mooie hoge bakjes over. HELP wat doe ik fout!!!!!!!!!!!
Groetjes Vonn
Ik zie dat je hier ook gereageerd hebt, maar we hebben inmiddels ook al wat heen en weer gemaild Benieuwd naar je eindresultaat.
Wouw ben verliefd op je koekjes, schitterende mallen!! Heb even op de site gekeken, helaas niet binnen mijn budget..
Ik weet het ze zijn behoorlijk pittig qua prijs, (daar loop ik ook met de inkoop tegenaan) maar ze gaan dan ook een leven lang mee en je kan ze voor koekjes én decoraties van marsepein of fondant gebruiken
moet je ze niet blind bakken eerst , ook al zegt het recept het niet, ik ging er eigenlijk vanuit
ik wil ze ook erg graag gaan maken lijken me heerlijk
moet je ze niet blind bakken eerst , ook al zegt het recept het niet, ik ging er eigenlijk vanuit
ik wil ze ook erg graag gaan maken lijken me heerlijk
Ik heb het niet gedaan omdat het niet in het recept staat. In het midden werden sommigen bij mij wel iets boller, maar dat blind bakken bij van die mini taartjes is wel heel veel werk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appel monchou taartjes en nog wat koekjes en cupcakes...