1

Onderwerp: vrolijk

De Communie taart voor een tweeling, het thema is samen een, en in de kerk hebben ze versierd met puzzelstukjes omdat alle stukjes/kinderen samen een geheel vormen. De tweeling kwam hier en ze wilden van alles maar wisten eigenlijk niet goed wat. Maar na wat heen en weer gevraag kwamen we ongeveer hier op uit. De ene heeft als lievelingskleur rose de andere blauw vandaar dat deze kleuren steeds terug komen. Ik wordt er wel vrolijk van.

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11018345_679265872177470_7811820677650128791_n.jpg?oh=3d74f290fb6bf1759d80f3711bf30da2&oe=55C8323C

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11165301_679265898844134_7807951307080719131_n.jpg?oh=a6060331de77eb755ab6e3f24ef7ce79&oe=55C0D789

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

2

Re: vrolijk

Zo mooi!!!! Heel erg mooie kleurtjes zo bij elkaar.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Zoooo die is echt heel mooi! Mooi hoog ook, en zo strak!

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

4

Ohhhhh, wat een geweldige taart! Superleuk, lief en vrolijk :y

Wat een leukerd! Ik ben verliefd!

Mag ik vragen welke maten je hebt gebruikt?

6

wat een prachtige taart!
Komen de puzzelstukjes uit een mold/uitsteker? waar kan ik deze krijgen?
groetjes Astrid.

7 Laatst bewerkt door Tante Tien (25-05-2015 06:43)

Wat een ontzettend gezellige taart! De kleuren passen heel erg goed bij elkaar, zo vrolijk. Ik vind zelf die knoopjesbloemen zo leuk. Heb je een vormpje voor de bloemblaadjes of knutsel je dat gewoon zelf?

Tieneke

8

heel vrolijk

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

9

Wat een mooierd!

10

Wauw, die spat echt van mijn scherm zo vrolijk en zo mooi ,de onderste ruffle rand is zo mooi en alles klopt gewoon :thumb:

Deze taart zullen ze niet gauw vergeten :)

11

SUPERtaart!! Geweldig als je dit voor je communie krijgt. Heel vrolijk en origineel

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

12

God wat een mooie taart! Hier valt mijn mond van open, van verbazing  :D  Super mooie kleuren!

13

goh wat een leuke reacties <3 <3

Was ook een feestje om te maken, en samen met de meiden overlegd, kreeg net een bericht dat ze zeer tevreden waren.

14

Tante Tien schreef:

Wat een ontzettend gezellige taart! De kleuren passen heel erg goed bij elkaar, zo vrolijk. Ik vind zelf die knoopjesbloemen zo leuk. Heb je een vormpje voor de bloemblaadjes of knutsel je dat gewoon zelf?

Tieneke

Dank je wel, ik vind het heerlijk om met kleuren die je niet bij elkaar verwacht te combineren.
Tieneke die knoopjes en de blauwe rand bij het huisje zijn van een wilton mold. De bloemetjes en blaadjes heb ik zelf gemaakt.

15

astap79 schreef:

wat een prachtige taart!
Komen de puzzelstukjes uit een mold/uitsteker? waar kan ik deze krijgen?
groetjes Astrid.

Ik had een koekjes uitsteker besteld, meer dan een week eerder maar deze heb ik helaas nog niet mogen ontvangen.  :/  Ik ben dus zelf aan de knutsel gegaan en ik denk dat dit beter is omdat die andere een stuk groter zijn. Het heeft zo moeten zijn vermoed ik

16

hoi,
Ja ik zag de cookiecutter en die is 6 cm, leek me beetje groot. deze zijn inderdaad erg mooi geworden en knap gemaakt!

17

Prachtige taart. Ik word er ook heel vrolijk van. Zie graag van die felle kleurtjes op die witte achtergrond.

18

Wat een geweldige taart zeg! Heel tof

19

Superleuk! Heel origineel en gave kleurtjes.  Weer eens wat anders voor een communie.

20

Onwijs mooie en vrolijke taart!
Ik vind de kleuren erg leuk en stoer bij elkaar.

21

Mooiiii én leuk! Top gedaan!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Inderdaad super vrolijk! :)
Mooi gemaakt, heel netjes afgewerkt.  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

23

Geweldig!!! Is er n how to voor de bloemen?  ;)

24

wilmaklom schreef:

Geweldig!!! Is er n how to voor de bloemen?  ;)

Voor de bloemetjes neem je 5 gelijke bolletjes, deze duw je met je vinger iets plat. Neem dan een tool met een punt , of een sate prikker kan ook, duw er de nerf in . Plak nu de blaadjes aan elkaar en druk er een knoop op. Het is het handigst als de knoop al droog is dan blijft deze mooi in model.  Voor de groen blaadjes rol je een kegeltje druk er een prikker tot bijna boven in. Rol een beetje op en neer en haal m er weer uit , knijp het puntje dan in model.

Kun je hier iets mee?  Klinkt nogal wazig vind ik zelf  :rolleyes:

25

nee duidelijk! Top  :thumb: