1 Laatst bewerkt door chloewaltman (23-05-2015 13:27)

Onderwerp: Poezentaart

Wat vinden jullie
Eerlijk!!!
Ben er echt heel onzeker over, ze komen hem vanavond halen en schaam me dood
http://s1.postimg.org/i6bx4w07f/image.jpg

2

Re: Poezentaart

Waarom schaam je je??? hij is toch super leuk en lief!!! :thumb:

niks mis mee en denk dat ze er heel blij mee zijn :)

3

Ik weet niet wat je hebt afgesproken met de ontvanger van de taart over prijzen, niveau enz, dus ik heb geen idee wat ze zullen verwachten. Maar als jij vind dat je jezelf moet schamen ben je blijkbaar zelf niet tevreden?
Ik vind hem ook leuk en lief, maar ik zie óók dat het niet overal netjes en strak is afgewerkt?
Volgende keer misschien wat meer letten op rafeltjes en de dikte van je fondant?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Dankjewel baklataart, voor je bemoedigende reactie! En Sonj@ bedankt voor je feedback. Hij is inmiddels opgehaald en de mevrouw vond hem harstikke mooi. Ik moet leren om wat minder onzeker te zijn denk ik  :o

5

Ik vind m ook hartstikke leuk geworden. Ik weet niet hoelang je al taarten maakt, maar ik vind het knap!

6

Dat van die onzekerheid is herkenbaar hoor  ;)

Nog een (ongevraagde) tip (dus voel je vrij om dit te negeren  :D ): maak even tijd om je taart zo mooi mogelijk op de foto te zetten! Na al die moeite en tijd is de foto het enige dat overblijft  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Eens met al het bovenstaande!
Ziet er best leuk uit zo hoor, natuurlijk nog wat verbeterpuntjes, maar dat geeft helemaal niks.

En inderdaad, zet je taarten mooi op de foto!

.. Want taart kan altijd!!