Onderwerp: It'sa me, Mario!
Voor vandaag mocht ik een heuse Super Mario taart maken. Echt jeugdsentiment, superleuk om te doe! De Wario is mijn favoriet ☺️ Wat vinden jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It'sa me, Mario!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor vandaag mocht ik een heuse Super Mario taart maken. Echt jeugdsentiment, superleuk om te doe! De Wario is mijn favoriet ☺️ Wat vinden jullie?
ik ook niet, ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Ik zie hem ook niet maar heb op je FB pagina gekeken...
De taart is prachtig!
Heel knap gemaakt met alle handgemaakte figuren!
Ook even op je facebook gekeken. Gave taart hoor en mooi gemaakt!
Ik ben ook op je facebook gaan snuffelen en wat is hij super tof zeg, heel knap!
ik heb er ook gauw gekeken echt zo mooi en zo strak en wat heb je dat allemaal mooi geboetseerd
Prachtig gemaakt!! Dat willen we hier ook wel bewonderen hoor
Ja, gelukkig maar. Ik zit niet op Facebook (een van de laatste in Nederland denk ik... ), maar deze wil ik best graag zien. Hij is heel vrolijk, kleurrijk en zo leuk geboetseerd!
Tieneke
Hij is erg leuk!!
Prachtig!
Ja, gelukkig maar. Ik zit niet op Facebook (een van de laatste in Nederland denk ik... ), maar deze wil ik best graag zien. Hij is heel vrolijk, kleurrijk en zo leuk geboetseerd!
Tieneke
ik ook niet hoor, dus wij zijn waarschijnlijk de laatste 2 maar als je op het linkje onder de topic klikt kan je toch op de facebook pagina kijken
Wat een mooie taart! Wat zijn je poppetjes mooi geboetseerd.
Tante Tien schreef:Ja, gelukkig maar. Ik zit niet op Facebook (een van de laatste in Nederland denk ik... ), maar deze wil ik best graag zien. Hij is heel vrolijk, kleurrijk en zo leuk geboetseerd!
Tieneke
ik ook niet hoor, dus wij zijn waarschijnlijk de laatste 2 maar als je op het linkje onder de topic klikt kan je toch op de facebook pagina kijken
Hier nog iemand die niet aan Facebook doet, en dat ook niet van plan is. Kijk liever hier taartjes.
Wat een superleuke stapel! Vrolijk, mooi strak en met geweldige boetseersels! Vind je Joshi zo lief
Oh jongens jongens, wat stom! Blijkbaar werkt uploaden met je telefoon dus niet! Bij deze, alsnog!
Ik ben er stil van.........echt zo VET
Héél gaaf!
Lekkere vrolijke kleuren ook.
Wat een mooie gave taart, heb je toevallig een how to van je boetseersels?
Ik moet voor over 2 weken ook een mariotaart maken, en jij boetseerd zo mooi...
Dank u dames!
@Sandy1 Helaas heb ik geen how to's. Kijk eens op pinterest, daar staan wel verschillende beschrijvingen. Voor mij werkt het echter tegen: de Mario en Luigi heb ik nagemaakt van zo'n voorbeeld. De Wario en Yoshi, die ik persoonlijk veel beter vind geworden, heb ik gemaakt door gewoon een plaatje te googelen en vervolgens uit de vrije hand te gaan boetseren. Veel succes en we zien 'm vast verschijnen!
wauw...super hoor!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It'sa me, Mario!