1

Onderwerp: Sweettable

Ik ben nog niet heel ervaren in de taart/cupcake etc. bakwereld maar ik heb het altijd al erg leuk gevonden .  Ik word er blij van en krijg er energie van! Mijn zoontje werd 3 jaar dit jaar en ik heb hiervoor een Sweet Table gemaakt. Ik had dit jaren geleden al gezien op Amerikaanse Blogs maar nooit echt doorgepakt.

Sweet Table met zelfgemaakte cakepops, cupcakes met vanille frosting en monchou frosting en fondanttaart.

Ik wil hem graag even showen. Ik heb mij nu ook aangemeld op dit forum zodat ik ook ervaringen kan uitwisselen en inspiratie kan opdoen! Ik moet nog even uitzoeken hoe ik meer foto's kan toevoegen.

http://s6.postimg.org/7yvfvd6w1/DSC01971.jpg

Re: Sweettable

Prachtig!! Zit er erg lekker uit!

Die draaimolen voor de cupcakes is echt geweldig, waar heb je die vandaan?

3

Bedankt voor je reactie! Ik las net in een ander topic dat ik voor mijn 1e bericht maar 1 foto mag plaatsen. De cupcake draaimolen heb ik via Ebay gekocht!

Hier dus nog een foto:
http://s6.postimg.org/dbka9hush/DSC01987.jpg

4

Dat ziet er erg mooi en netjes uit en natuurlijk gefeliciteerd met je zoon.

5

Ziet er superleuk uit! Mooi op elkaar afgestemd ook!

6

Prachtig zeg!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Mooi!! In mn hoofd heb ik al honderd x zo'n tafel gemaakt....... :p Nu nog een x in t echt!
In oktober hopen wij 12 1/2 jaar getrouwd te zijn....dus stiekem maak ik daar al wat plannetjes voor ;)

8

Wat een geweldig mooie Sweet Table. Ook ik was gelijk "verkocht" door je cupcakemolen. Die is echt super.
Je foto van de cakepops is ook zo mooi gemaakt.

Oh ja...gefeliciteerd met je zoon...en welkom op dit forum.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Zo zeg. Ik ben niet zo'n fan van rood maar dit vind ik er toch wel heel mooi uitzien.
Leuk dat je zo enthousiast bent, ik ben benieuwd naar je volgende creaties.

10

Nou dit ziet er echt al super gaaf uit! Dat belooft nog wat, ik ben benieuwd naar wat je hierna voor moois gaat toveren!

11

Nou dat is nog eens een binnenkomen met zo'n sweet table.
Ziet er goed allemaal! Van decoratie tot baksels.
:thumb:

Happy Cake Day!

12

Wauw, echt geweldig allemaal en zo mooi en lekker ziet het er uit :thumb:

ziet er allemaal heel ervaren uit hoor, ik doe het je echt niet na, super gewoon.

kijk met veel plezier uit naar je volgende creaties :)

13

Wat een leuke reacties!!!

Hopelijk krijg ik nog meer gelegenheden om Sweet Tables te maken! Sowieso de kinderverjaardagen van mijn 2 zoons :) Ik heb nu vanuit een kleurthema gewerkt en dat in de tijd ervoor overal wat verzameld.

14

Wat een ontzettend leuke en mooi verzorgde tafel zeg. Heel fris in rood-wit en je baksels zien er ook zo mooi uit. Heel gaaf!

Tieneke