1

Onderwerp: Bruidstaart, veel wit, koningsblauw en veel blingbling!

Ook van mij na lange tijd weer eens een taart.. En wel een heel
bijzondere. Een goede vriendin wilde graag dat ik haar bruidstaart zou maken, heel graag natuurlijk! De wensen waren: veel wit.. Strak maar toch speels, met koningsblauwe accenten en genoeg 'blingbling'.

Gevuld met witte chocoladecreme en aardbeien.. Afgesmeerd met witte chocoladeganache.

Ze trouwden op bijna twee uur rij afstand van waar ik woon.. De taart geheel in losse delen meegenomen en op locatie opgebouwd en afgewerkt.

Naast deze vier laagse taart waren er twee losse, simpele, bij-taarten. Al met al voor bijna 90 man taart! Ik was blij toen ik de gezichten van het bruidspaar zag toen ze de taart zagen, toch altijd enorm spannend!

http://imageshack.com/a/img909/5569/aHEO9C.jpg

http://imageshack.com/a/img538/4221/Dki2AN.jpg

http://imageshack.com/a/img673/6785/f06hvA.jpg

2

Re: Bruidstaart, veel wit, koningsblauw en veel blingbling!

Hij is prachtig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Erg mooi! Vind het mooi in verhouding allemaal: de kleuren vs. wit, de blingbling vs. rust, etc. Mooi gedaan!

4

mooi en weer eens wat anders met dat blauw

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

5

Erg mooi!

6

heel erg mooi !!! en heel mooi het blauw met wit!! :thumb:

wat spannend lijkt me dat om 2 uu te rijden met de taart en daar alles opbouwen , goed gedaan hoor!! :)

Dankjulliewel voor de leuke reacties! Het was inderdaad spannend, maar alles is goed gegaan :-) De bruid vond het erg jammer dat ze de taart maar heel kort kon bewonderen voor ze hem gingen aansnijden haha, leuk compliment! :)

Dankjulliewel voor de leuke reacties! Het was inderdaad spannend, maar alles is goed gegaan :-) De bruid vond het erg jammer dat ze de taart maar heel kort kon bewonderen voor ze hem gingen aansnijden haha, leuk compliment! :)

9

mooi gemaakt zeg, mooie diepe kleur blauw ook!

.. Want taart kan altijd!!

10

Hel erg mooie en stijlvolle taart. Niet teveel, niet te weinig...precies goed.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Mooi!!! Ik hou wel zo van deze blauwe kleur erbij :)

12

Heel mooi en strak! En prachtige diepe kleur blauw! Stijlvol, elegant, en toch modern met blingbling! Perfecte balans dus  :y  :thumb:  :thumb:

13

prachtig!!

14

Bedankt allemaal!  :)
Heel leuk om jullie berichten te lezen. Ik maak helaas erg weinig taarten meer de laatste tijd aangezien ik het naast een fulltime baan erg moeilijk kan combineren. Nu ik deze bruidstaart gemaakt heb merk ik dat ik het bakken en decoreren toch wel mis...

15

Herkenbaar  :p  Maar dat maakt de keren dat we er wél tijd voor hebben/maken dubbelleuk. Toch?