Onderwerp: Aardbeien Brownie Cheesecake
Was het tegen gekomen op pinterest, ik heb hem gemaakt en de mannen hier vinden hem heerlijk 
Ik heb stiekem ook een klein stukje geproefd en hij is inderdaad heerlijk 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aardbeien Brownie Cheesecake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Was het tegen gekomen op pinterest, ik heb hem gemaakt en de mannen hier vinden hem heerlijk 
Ik heb stiekem ook een klein stukje geproefd en hij is inderdaad heerlijk 

ohh wat lekker, heb gister toevallig ook cheesecakebrownie gemaakt maar vond die niet zo lekker, benieuwd naar jouw recept!!
hmmm lekkerrr.
En ziet er mooi uit.
krijg er trek van
ohh wat lekker, heb gister toevallig ook cheesecakebrownie gemaakt maar vond die niet zo lekker, benieuwd naar jouw recept!!
Dankjewel voor je reactie, ik heb hem zelf niet gegeten want het is een enorme calorieënbom dus ik durf het niet aan want moet dinsdag weer naar de dietiste haha maar hij vond hem erg lekker.
De kinderen minder want de één houd niet van Brownie en de ander niet van cheesecake en de derde is meer van de hartige dus ja dan houd het op en heb ik het in stukken maar in de vriezer gedaan 
Gelukkig had ik het halve recept gemaakt in een blik van 18 cm dus was blij dat ik niet het hele recept heb gebruikt.
Aarbeien Brownie Cheesecake
Ingrediënten voor de Brownies Layer
320 gram Chocoladedruppels
113 gram Boter
110 gram Bruine suiker
146 gram suiker
4 eieren
1 theelepel vanille-extract
147 gram Bloem
½ theelepel zout
Voor de Cheesecake Layer
900 gram roomkaas
195 gram suiker
4 eieren
3 theelepels Vanilla
10 Aardbeien, gepureerde
Chocolade krullen en aardbeien voor de garnering
Instructies Voor de Brownies
Verwarm de oven voor op 170 graden F. Bereid een 22 cm springvorm pan met folie strak gewikkeld rond de buitenkant. Spuit vervolgens met Pan met bloem
Smelt de chocolade chips en boter in een middelgrote pan op laag vuur. Roer tot alle gesmolten en glad. Haal van het vuur.
Voeg in zowel suikers en roer tot gecombineerd. Mengsel zal korrelig zijn. Roer gedurende 5 minuten waardoor het iets afkoelen.
Roer de eieren een voor een.
Meng de bloem, vanille en zout. Houd 100 gram achter en bak de rest gedurende 30 minuten.
Laat afkoelen, terwijl de voorbereiding van de cheesecake laag.
Voor de Cheesecake
Klop de roomkaas tot een glad mengsel. Voeg de suiker, eieren en vanille op langzame snelheid. Voeg 75 gram van de roomkaas met de 100 gram brownie beslag en roer.
Giet eerst de helft van de cheesecake op de brownie laag glad, dan de helft van de brownie mengsel er over en dan de gepureerde aardbeien. Niet mengen. Het zal uitdunnen.
Daar overheen de resterende roomkaas en schep daar overheen de brownie mix over en maak met een vork een marmerlook.
Zorg ervoor dat de folie is nog steeds veilig in de pan. Zet de pan in een ovenschaal en voeg een inch van het water. Plaats in de oven en bak 75 minuten. Het oppervlak mag niet langer glanzend en is flubberig
Laat de cheesecake afkoelen gedurende een uur en plaats in de koelkast 's nachts aan firma omhoog.
Maak uw chocolade krullen en voeg dan wanneer je bent klaar om te serveren.
Ah bedank! Dat recept van mij die gebruikte magere kwark voor de cheesecake, vond dat al vreemd...deze zal vast een stuk lekkerder zijn!!
Ah bedank! Dat recept van mij die gebruikte magere kwark voor de cheesecake, vond dat al vreemd...deze zal vast een stuk lekkerder zijn!!
Lekker is hij wel en ja een cheesecake met kwark ken ik ook niet echt 
Succes 
Heerlijk zeg! En wat fijn dat je het recept hier plaatst! Dank je 
Heerlijk zeg! En wat fijn dat je het recept hier plaatst! Dank je
Dankjewel en de recepten die ik maak deel ik altijd graag hoor dus geen probleem 
Wauw deze ziet er weer overheerlijk uit!
Oh wow!! Wat boft jouw gezin toch met je, volgens mij hebben jullie elke dag wat te snoepen hahaha
Oh wow!! Wat boft jouw gezin toch met je, volgens mij hebben jullie elke dag wat te snoepen hahaha
Nou ik heb de brownie cheesecake in de vriezer gedaan want ze krijgen hier zoveel dat ze het bijna niet meer willen eten hahaha...
Ze moeten hier altijd verplicht eten en daar zijn ze een beetje klaar mee geloof ik dus ik bak al wat minder 
Maar een zoon lust geen cheesecake en de ander lust geen brownie dus moeten mijn derde zoon en man het opeten en dat gaat niet zo snel 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aardbeien Brownie Cheesecake