1

Onderwerp: Spionage!!!!

Gevuld met Aardbeienbavarois en aardbeienjam, Oreocreme en kersenjam
De bom is gemaakt van cake, het glas van het vergrootglas is gemaakt met Isomalt

http://s22.postimg.org/kenjnjbm5/image.jpg

http://s22.postimg.org/3pm3rmf0t/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Spionage!!!!

Heel tof gedaan! Super strakke randen ook!

3

Dank je wel, was ook erg leuke opdracht, maakte al eerder taart voor dit gezin en ook voor deze jarige

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Origineel

Zou je de ingrediënten en de baktijd willen delen van het boltaartje van cake?

5

heel leuk!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

Nokkie schreef:

Origineel

Zou je de ingrediënten en de baktijd willen delen van het boltaartje van cake?

Ja hoor, ik heb hiervoor de mix voor cupcakes gebruik van Funcakes, deze is nl lekker stevig, en de halve bollen gebakken in de "orb" pan van wilton. Als je op mijn website kijkt zie je ook een doos met kerstballen, deze zijn op de zelfde manier gemaakt.deze halve bollen passen altijd naadloos op elkaar, echt heel fijn, heb hem ook al gebruikt bij een Star Wars taart
Ik vul met 60 gram beslag per halve bol, baktijd 17 minuten op 175 graden hete lucht. Na het bakken laat ik ze in de vorm zitten tot helemaal afgekoeld, dan snij ik de bovenkant gelijk met de bakvorm. Dan plak ik ze met botercrme aan elkaar en smeer ze Grof in met botercreme , dan gaat de cake de koeling in, dan is bekleden een peuleschil er na

Weet je zo genoeg?

7

Wauw echt zo gaaf en wat heb je het weer ontzettend mooi gemaskt :thumb:

8

Hij is net opgehaald, de detective himself zal er volgens zijn papa super blij mee zijn, want vandaag komen al zijn vriendjes en ja, dan is dit wel stoer toch....

9

Gave taart!! Leuk gedaan!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Heel tof!!!!

11

Superbedankt dat je mijn vraag hebt willen beantwoorden. Heel fijn dat je dat zo uitgebreid hebt gedaan.
Voordat ik de vraag hier postte, had ik al op je facebook pagina gekeken of je daar toevallig had beschreven hoe je de boltaartjes maakt. En kwam ik de mooie LEGO star en kerstballen doos tegen.
Nogmaals heel erg bedankt voor het delen van de info.

12

Wauw deze is mooi!

13

Wat een gave, originele stapel :thumb:

14

Dank jullie wel allemaal!