Onderwerp: Eerste bruidstaart, simpel maar classy
Vanille biscuit gevuld met botercreme , bekleed met blanke marsepein, roos is van fondant
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eerste bruidstaart, simpel maar classy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanille biscuit gevuld met botercreme , bekleed met blanke marsepein, roos is van fondant
Je link werkt bij mij niet...
Bij mij ook niet...
Je link werkt bij mij niet...
lukte blijkbaar niet via mijn telefoon... nu wel te zien
Bij mij ook niet...
Nu kan je het wel zien
met mijn telefoon lukte het niet...
mooi strak!
Mooi hoor!
Heel mooi.
Mooi strak. Eenvoud en juist daardoor erg mooi.
Wowie, simpel maar idd erg classy! Netjes gedaan ook, lekker strak!
mmoie taar, maar heb je 'm nou alleen met botercrème gevuld? Zonder smaak en zonder jam/saus/...?
cool schreef:Vanille biscuit gevuld met botercreme , bekleed met blanke marsepein, roos is van fondant
mmoie taar, maar heb je 'm nou alleen met botercrème gevuld? Zonder smaak en zonder jam/saus/...?
Ik had Funcakes mascarpone smaak door de botercreme. Geen jam of andere fruitvulling. Mijn familie en vrienden vinden dat bijna allemaal niet lekker. Is dat gek?
Mooi hoor!
Carien schreef:cool schreef:Vanille biscuit gevuld met botercreme , bekleed met blanke marsepein, roos is van fondant
Ik had Funcakes mascarpone smaak door de botercreme. Geen jam of andere fruitvulling. Mijn familie en vrienden vinden dat bijna allemaal niet lekker. Is dat gek?
sorry voor mijn eerdere typefouten, niet gezien...
neu, dat is niet gek het lijkt mij alleen zo droog zo....
maar als jullie dat lekker vinden, prima toch
Mijn foto was verdwenen dus even opnieuw de link gemaakt
Gelukkig ik heb deze kennelijk over het hoofd gezien!!
heel erg mooi vind ik hem en zo leuk 1 vierkante taart met de ronde er bovenop!! mooi strak hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eerste bruidstaart, simpel maar classy